اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیمان معادی همبازی کریستین استوارت


بازیگر فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» در فیلمی سینمایی با کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» همبازی می‌شود.

خبرآنلاین: بازیگر فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» در فیلمی سینمایی با کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» همبازی می‌شود.

این فیلم «اردوگاه اشعه ایکس» (Camp X-Ray) نام دارد و پیتر ستلر آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی خواهد کرد.


کریستن استیوارت در این فیلم نقش یک سرباز جدید به نام کول را بازی می‌کند که بین او و علی (پیمان معادی)، یکی از زندانیان گوانتانامو که هشت سال است، در زندان به سر می‌برد، دوستی نامعمول شکل می‌گیرد.

«اردوگاه اشعه ایکس» را جینا گوان و سوفیا لین تهیه می‌کنند. دیوید گوردون گرین یکی از مدیران تولید این پروژه است.

معادی فیلم «آخرین شوالیه‌ها» (The Last Knights) به کارگردانی کازواکی کیریا را در مرحله پس از تولید دارد که در آن با مورگان فریمن و کلایو اوئن همبازی است.

او این روزها در فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی بازی می‌کند و در مقام کارگردان فیلم «برف روی کاج‌ها» را روی پرده سینماها دارد.

حضور سینمایی معادی به عنوان بازیگر با فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی آغاز شد و او با نقش آفرینی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی فرهادی موقعیت خود را تثبیت کرد.

معادی برای این فیلم جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم برلین دریافت کرد.

استیوارت پارسال پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شناخته شد.

او برابر با فهرست مجله فوربس از مه 2011 تا مه 2012 حدود 34.5 میلیون دلار درآمد داشت که بخش زیادی از مبلغ به خاطر 12.5 میلیون دلار دریافتی استیوارت بابت هر کدام از دو فیلم «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم» بود.

استیوارت پارسال در فهرست فوربس بالاتر از چهره‌هایی چون کامرون دیاز، ساندرا بولاک، آنجلینا جولی، چارلیز ترون، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
پیمان معادی و کریستین استوارت در کمپ ایکس ری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیمان معادی در پشت‌صحنه فیلم مشترک با کریستین استوارت + تصاویر



پیمان معادی,فیلم جدید پیمان معادی,فیلم مشترک پیمان معادی و کریستین استوارت

پیمان معادی در پشت‌صحنه فیلم مشترک با کریستین استوارت + تصاویر

پیمان معادی در این فیلم در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم‌های گرگ و میش ظاهر می‌شود. این فیلم یک درام مستقل به نام کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) است. پیمان معادی و کریستین استوارت در زندان گوانتانامو ...

پیمان معادی در این فیلم در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم‌های بسیار پرفروش و موفق گرگ و میش ظاهر می‌شود. این فیلم یک درام مستقل به نام کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) است.  کریستین استوارت در این فیلم، نقش دختر جوانی را بازی می‌کند که برای فرار از شهر کوچک محل زندگی‌اش به ارتش پناه می‌برد غافل از این که به جای عراق از گوانتانامو سر در می‌آورد.

 

او که خاطره خوشی از مسلمانان ندارد و توسط آنان مورد آزار و اذیت قرار گرفته با مردی به نام علی که هشت سال است در زندان گوانتانامو زندانی است آشنا می‌شود و رابطه‌ای عجیب میان آن دو شکل می‌گیرد. نقش علی را قرار است پیمان معادی بازی کند.


فیلم کمپ اشعه ایکس با مضامین سیاسی را پیتر ستلر به عنوان اولین فیلم بلندش می‌سازد و دیوید گوردون گرین هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی کمکش می‌کند. فیلمنامه را هم خود ستلر نوشته است. تولید فیلم مدتی است در لس آنجلس آغاز شده.

 

پیمان معادی,فیلم جدید پیمان معادی,فیلم مشترک پیمان معادی و کریستین استوارت

 

کمپ اشعه ایکس نام یک اردوگاه موقت در خلیج گوانتانامو در کوبا است که بازداشت‌شدگان در تاریخ یازدهم ژانویه ۲۰۰۲ و پس از ادعای مبارزه با تروریسم آمریکا پس از حوادث یازدهم سپتامبر به آنجا منتقل شدند. این زندان و نحوه رفتار با بازداشت‌شدگان و زندانیانی که مدعی رفتار خلاف قوانین توسط زندان‌بانان آمریکایی شده بودند (گرسنگی دو هفته‌ای و ناسزاگویی) جنجال زیادی برانگیخت اما در بازدید تیم اف بی آی از آن محل شواهدی برای شکنجه و آزار بدنی به دست نیامد. در عین حال در ۲۹ آوریل ۲۰۰۲ این زندان تعطیل شد و بازداشت‌شدگان به کمپ دلتا منتقل شدند.

 

پیمان معادی,فیلم جدید پیمان معادی,فیلم مشترک پیمان معادی و کریستین استوارت

 پیمان معادی کنار لین گریسون


 امسال از این بازیگر ۴۲ ساله ایرانی فیلم آخرین شوالیه‌ها (The Last Knights) در کنار کلایو اون و مورگان فریمن نیز به نمایش در خواهد آمد. جالب این که او در این فیلم که در جمهوری چک فیلمبرداری شده است نقش امپراتور را بازی می‌کند.


او امسال در مجموعه تلویزیونی عدالت جنایتکارانه (Criminal Justice) در کنار ستاره بزرگ جیمز گاندولفینی که همین هفته قبل از دنیا رفت بازی کرده است. ادامه این مجموعه که برای شبکه بسیار معتبر HBO ساخته شده با مرگ ستاره مشهور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


پیمان معادی به خاطر بازی در نقش نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین/ جدایی و همچنین درباره الی و حضورش در مجامع معتبری همچون مراسم اسکار و جشنواره برلین، در صحنه بین‌المللی چهره شناخته شده‌ای است و باید دید در ادامه حضورش در عرصه بین‌المللی چه کارنامه‌ای خواهد داشت.

 

پیمان معادی,فیلم جدید پیمان معادی,فیلم مشترک پیمان معادی و کریستین استوارت

 پیمان معادی کنار لین گریسون


سال گذشته فیلم برف روی کاج‌ها که اولین تجربه کارگردانی اوست روی پرده سینماهای ایران رفت که مورد اقبال منتقدان نیز قرار گرفت. معادی در نیویورک ایالات متحده متولد شده و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی است و یک دختر دارد.
منبع: caffecinema.com