اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیغام مهدی رحمتی پیش از دیدار با سئول


سید مهدی رحمتی از هواداران استقلال درخواست کرد که در دیدار برابر اف.سی سئول تیم خود را تنها نگذارند.

خبرآنلاین: سید مهدی رحمتی از هواداران استقلال درخواست کرد که در دیدار برابر اف.سی سئول تیم خود را تنها نگذارند.

سید مهدی رحمتی سنگربان تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس این تیم برابر اف.سی سئول در پیغامی به هوادارانش گفت: «سلام به دوستان خوبم. از شما هواداران خوب که همیشه بزرگترین دلگرمی و دلخوشی ما هستید دعوت می‌کنم تا فردا هم در کنار ما بوده و با صبوری و تشویق تا آخرین لحظه بازی، با لطف خداوند بزرگ و همراه با تلاش و غیرت بازیکنان، نماینده کره ای را حذف کرده با صعود به فینال آسیا افتخاری دیگر به کلکسیون افتخارات استقلال بزرگ اضافه کنیم، انشالله. دوستدار شما سید مهدی رحمتی.»

دیدار دو تیم استقلال و اف.سی سئول در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:00 چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حمید علیمی وسید مهدی رحمتی و محسن رضایی و مهدی تاج و...-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جیمی جامپ وطنی در آغوش مهدی رحمتی



 

 

باشگاه استقلال ,مهدی رحمتی

 

در جریان برگزاری مسابقه استقلال و مس کرمان، یکی از هواداران به وسط زمین رفت. 

به گزارش خبرآنلاین، این هوادار که از طرفداران استقلال بود، بلافاصله خودش را به مهدی رحمتی دروازه بان این تیم رساند. رحمتی هم به ماموران امنیتی گفت که با آرامش با او برخورد کنند. این حرکت هوادار استقلال مثل کاری بود که جیمی جامپ، هوادار فوتبال اروپا انجام می دهد و وسط مسابقات فوتبال، به داخل زمین می رود. این اولین بار نیست که تماشاگران در بازی های استقلال وارد زمین می شوند ، 3 سال قبل هم یکی از طرفداران استقلالی که بخشعلی نام داشت به زمین مسابقه پرید و جنجالی به پا کرد.