اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش فروش ودیعه‌ای ایران خودرو برای تیر



اخبار ,اخبار اقتصادی ,پیش فروش ودیعه‌ای ایران خودرو

 

اخبار اقتصادی - پیش فروش ودیعه‌ای ایران خودرو برای تیر

گروه صنعتی ایران خودرو در بخشنامه ای به نمایندگی های مجاز سراسر كشور، شرایط پیش فروش عادی یك و دو ودیعه ای تیر ماه ٩٣ را ابلاغ كرد.

به گزارش ایكو پرس بخشنامه مذکور راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه اول تیرماه 93 فعال می شود و نحوه ثبت نام نیز صرفاً به صورت اینترنتی خواهد بود.

وانت باردو، پژو 206، پژو405، سمند، پژو پارس، رانا و تندر90 خودروهای مشمول این طرح پیش فروش هستند که به ترتیب 23، 20، 18، 23، 18 و 20 درصد سود مشاركت سالانه به آن ها تعلق می گیرد.

سود مشاركت در این بخشنامه به صورت سالانه و حداكثر تا تاریخ انقضای دعوت نامه محاسبه و به مشتریان پرداخت خواهد شد.

لازم به توضیح است که در شرایط پیش فروش عادی، مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوت نامه و بر اساس قیمت مصوب شركت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشاركت و ھزینه ھای قانونی، از طریق دعوت نامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید.

بدین ترتیب، مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو به آدرس www.ikco.iranecar.com و یا سایت www.ikco.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اخبار اقتصادی - ایكو پرس

 


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از معرفی گلکسی نوت ریفربیشد تا آغاز فروش نقدی دو محصول جدید ایران خودرو در تیر ماه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارشی از فروش سینمای ایران در تیر ماه



 

 

گزارشی از فروش سینمای ایران در تیر ماه

 

فیلم سینمایی «چهل سالگی» به كارگردانی علیرضا رییسیان تاكنون طی ۱۰ روز اكران در ۱۷ سینما نزدیك به ۱۱۴ میلیون تومان و «كیفر» ساخته حسن فتحی پس از ۳۸ روز اكران در ۱۰ سالن به فروش بالغ بر ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست یافت.

«هفت دقیقه تا پاییز» به كارگردانی علیرضا امینی طی ۳۱ روز نمایش در۱۱ سالن بالغ بر ۳۳۳ میلیون و «بیداری رویاها» ساخته محمدعلی باشه آهنگر طی ۱۰ روز اكران در ۱۶ سینما،۲۸ میلیون تومان فروخت.

«پسر آدم، دختر حوا» ساخته جدید رامبد جوان هم طی سه روز نمایش در ۷ سالن نزدیك به ۲۲ میلیون فروش كرد و «افراطی ها» ساخته جهانگیر جهانگیری نیز طی همین مدت در ۲۴ سالن ۴۴ میلیون تومان فروش داشت.

«لج و لجبازی» ساخته سیدمهدی برقعی هم طی ۱۷ روز نمایش در ۲۳ سالن بالغ بر ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و «ازدواج در وقت اضافه» ساخته قدرت الله صلح میرزایی نیز طی ۴۷ روز بالغ بر ۲۳۹ میلیون تومان فروخت.

«دموكراسی تو روز روشن» ساخته علی عطشانی و «طلا و مس» به كارگردانی همایون اسعدیان به ترتیب پس از ۶۰ روز اكران با فروش نزدیك ۶۲۹ و ۴۱۳ میلیون تومان ها به روزهای پایانی اكران شان نزدیك می شوند.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، تا روز ۲۵ تیرماه «موج سوم» اولین سینمایی آرش سجادی حسینی هم پس از ۲۰ روز اكران با ۴ میلیون تومان فروش اكرانش به پایان رسید.... / خبرگزارى ایسنا