اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش فروش رنو با کدملی برای تابستان



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پیش فروش رنو با کدملی برای تابستان

 فروش خودرو با قیمت هایی بالاتر در حاشیه بازار این روزها خودروسازها را وادار به تصمیم گیری هایی در جهت کاهش سود خودرو در حاشیه بازار کرده است.

 امیر حسن امیری - مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا با اشاره بر اینکه قصد داریم از ورود واسطه ها جهت ثبت نام جلوگیری به عمل آوریم و با بیان این نکته که معمولاً در فصل تابستان هموطنان عزیز برای سفر های تابستانه اقدام می کنند و بسیاری در این زمان تصمیم به تعویض و یا خرید خودروی نو می گیرند، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم بر آن شد تا از هم اکنون دغدغه این دسته از مشتریان را برطرف کنیم و به همین منظور پیش فروش اینترنتی آپشنال خودروهای مگان، تندر 90 و پارس تندر با پیش پرداخت های متفاوت و با زمان تحویل تیر، مرداد و شهریور ماه سال 92 صورت می پذیرد.

وی افزود: به منظور دسترسی کاملاً یکسان تمامی افراد در سراسر کشور و به منظور راحتی بیشتر برای مشتریان عزیز این پیش فروش بصورت اینترنتی از ساعت 11 صبح روز 8/11/92 آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قصد داشتیم از ورود واسطه ها جهت ثبت نام جلوگیری به عمل آوریم، محدودیت های کد ملی و غیر قابل صلح بودن را برای آن در نظر گرفتیم که علاقمندان جهت اطلاع بیشتر از آپشن ها و شرایط ثبت نام می توانند به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا www.saipagroup.ir مراجعه کنند./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
ثبت کدملی برای سیم کارت های بدون کدملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت فروش و اجاره مسکن در مقایسه با بهار سال جاری و تابستان سال گذشته



قیمت فروش و اجاره مسکن در مقایسه با بهار سال جاری و تابستان سال گذشته

جدول تغییرات قیمت فروش و اجاره مسکن در تابستان امسال و مقایسه آن با بهار سال جاری حکایت از این دارد که قیمت فروش یک متر مربع زمین در تابستان سال جاری نسبت به بهار 1.17 درصد رشد داشته است.

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از بازار مسکن، نشان‌دهنده رشد بیش از 36درصدی میزان اجاره‌بهای هر مترمربع از فضای مسکونی شهر تهران در تابستان امسال نسبت به تابستان سال گذشته است.

در ادامه جدول تغییرات قیمت فروش و اجاره مسکن در تابستان امسال و مقایسه آن با بهار سال جاری و تابستان سال گذشته آمده است که بر اساس آن  درصد تغییر قیمت فروش یک متر مربع زمین نسبت به بهار 1.17 درصد رشد داشته است.

مقایسه این رقم با تابستان سال گذشته حکایت از تغییری معادل 6.33 درصد دارد. این مقایسه در حالی صورت گرفته که قیمت فروش یک متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی به طور متوسط 26290 هزار ریال در نظر گرفته شده است./خبرآنلاین

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب