اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش فروش دو محصول جدید "سایپا"



اخبار ,اخبار اقتصادی , محصولات سایپا

 

اخبار اقتصادی - پیش فروش دو محصول جدید "سایپا"

وی همچنین با اشاره به پیش فروش خودرو V5 سایپا در آینده نزدیک اذعان داشت: این خودرو نیز با امکانات به روز و ظاهر زیبای خود می تواند با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخلی مواجه شود.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش خودروهای تیبا2 و خودرو V5 در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن عموزاده با اعلام این خبر افزود: فرآیند بهینه توسعه محصول در گروه سایپا از مهمترین برنامه ها و سیاست ها این گروه خودروسازی است و برهمین اساس در آینده نزدیک خودروهای تیبا 2 و خودرو v5 پیش فروش خواهند شد.
 
وی افزود: پیشرفت فناوری، پیدایش تکنولوژی های جدید در عرصه تولید محصول  و تغییر نیازها و سلایق مشتریان از جمله موضوعاتی است که اهمیت به آن سرلوحه موفقیت و پیشرفت های مهم در بنگاه های صنعتی است و تکیه بر همین اصل باعث شده است که تلاش سایپا بر استقرار تفکر مبتنی بر گسترش سبد محصولات خود استوار باشد.
 
عموزاده با بیان اینکه  سرعت‌دهی زمان ورود محصولات جدید به بازار، یک استراتژی ضروری در بنگاه های تولیدی مرتبط با مشتریان است تاکید کرد: مدیریت فرآیند توسعه محصول جدید در سایپا بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد و با درنظر گرفتن رویکردهای نوین مدیریتی بدنبال تحقق هرچه مطلوب تر آن هستیم.
 
قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خودروهای تیبا 2 یا تیبای هاچ بک جدیدترین محصول سایپا است که بزودی مرحله دوم پیش فروش آن آغاز خواهد شد و بنظر می رسد با توجه به استقبال ویژه جذب مشتریان علی الخصوص قشر جوان در مرحله اول پیش فروش، استقبال فراوانی در دوره دوم پیش فروش از این خودرو صورت پذیرد.
 
وی همچنین با اشاره به پیش فروش خودرو V5  سایپا در آینده نزدیک اذعان داشت: این خودرو نیز با امکانات به روز و ظاهر زیبای خود می تواند با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخلی مواجه شود.

عموزاده تاکید کرد: خودرو V5  بمنظور تامین نیاز آن دسته از مشتریانی که بدنبال خرید و استفاده از خودروهای شاسی بلند هستند به سبد محصولات سایپا افزوده شده است و تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو و بهره مندی از خدمات پس از فروش گسترده کیفی سایپا از مهمترین نقاط قوت آن بشمار می آید.
 
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: خودرو V5  دارای گیربکس تیپ ترونیک و دستی 5 سرعته و 5 دنده است و در تجهیزات الکتریکی آن آپشن هایی نظیر ایربگ راننده و سرنشین و سیستم کامپیوتری اطلاعات سفر و سیستم ترمز ABS با EBD در اختیار راننده قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: الگوهایی که سایپا برای عرضه محصولات خود در نظر می گیرد بر شاخصه هایی همچون قابلیت اطمینان و کارآیی تمرکز دارند و خدمات پس از فروش مناسب این خودروها یکی از مهمترین و بارزترین امکاناتی است که مصرف کننده داخلی را به خرید محصولات وطنی ترغیب کند.
 
عموزاده ادامه داد: بر اساس سیاست های تنظیم شده در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا، درصد بالایی از فعالیتهای سازمانی این شرکت صرف فعالیتهای از جنس تحقیق و توسعه و توسعه محصولات جدید اختصاص خواهد یافت و تلاش این مجموعه بر این است که همواره خواسته ها و نیازهای مشتری که عامل ترغیب کننده برای نوآوری و خلاقیت سازمانها در فرایندهای کسب و کارشان خواهد شد در راس برنامه ریزی های طراحی و توسعه محصول باشند. 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
محصول جدید و فوق العاده yamaha THR100H Dual Amp

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از 7 محصول جدید سایپا / آغاز فروش فوری ایران خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی ,نمایشگاه خودرو

 

 اخبار اقتصادی - رونمایی از 7 محصول جدید سایپا

سومین نمایشگاه خودرو، نیروی محرکه و قطعات یدکی استان گیلان با حضور پر قدرت گروه خودروسازی سایپا آغاز به کار کرد.

به گزارش سایپا نیوز، در این نمایشگاه که برای سومین بار در استان گیلان و در شهر رشت برگزار می گردد محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا به نمایش گذاشته شده است و خودروهای نیو سراتو، تیبا 2، آریو، رنو کولئوس، سایپا 151 ، CS35 و EADO برای اولین بار در استان گیلان به نمایش در آمده است.

گروه خودروسازی سایپا با حضور انجمن صنفی فروش و خدمات پس از فروش استان گیلان و 11 نمایندگی خود به همراه شرکت های ایران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و شرکت های قطعه ساز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را جهت نمایش عرضه کرده اند.

بر اساس این گزارش جهت آشنایی بیشتر علاقمندان، برای 3 محصول جدید آریو، کولئوس و تیبا امکان تست رانندگی محصولات با حضور کارشناسان فنی مهیا شده و علاقمندان می توانند هر یک از این سه خودرو را مورد ارزیابی و تست کارشناسی قرار دهند.

سایپا با بهره گیری از 400 متر مربع فضای بسته و 2000 متر فضای باز نمایشگاهی علاوه بر نمایش محصولات جدید خود، اقدام به برگزاری کلاس های ویژه برای عموم مردم جهت آشنایی و آموزش فرهنگ استفاده از خودرو، ارائه خدمات جدید نمایندگی های گروه سایپا و معرفی و ارائه خدمات کارت نارنجی نموده است.

علاوه بر این برگزاری کلینیک معرفی محصولات با حضور کارشناسان فنی و ارائه توضیحات تکمیلی جهت معرفی توانمندی خودروهای جدید این گروه از دیگر برنامه های گروه سایپا در این نمایشگاه است.

گفتنی است این نمایشگاه از 21/5/93 الی 24/5/93 از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

-----------------------------------


آغاز فروش فوری ایران خودرو از شنبه

گروه صنعتی ایران خودرو، چهارمین مرحله از طرح فروش ویژه خودرو را از روز شنبه، بیست و پنجم مرداد ماه آغاز می کند.

به گزارش ایکو پرس، شرکت ایران خودرو در این مرحله از فروش که طبق روال همیشه نیمه دوم ماه اجرا می شود، به واسطه افزایش تیراژ تولید، محصولات بیشتری را عرضه خواهد کرد.

شرکت ایران خودرو با هدف جلب رضایت مصرف کننده واقعی تمهیدات ویژه ای از قبیل عدم ارائه خودرو به مشتریان حقوقی و کنترل محدوده جغرافیایی در نظر گرفته که کاهش اختلاف بهای کارخانه و بازار به حداقل ممکن و تسهیل دستیابی مشتریان حقیقی به خودرو با قیمت مصوب کارخانه از  مهم ترین اهداف اعمال این تمهیدات است.

با توجه به محدودیت های اعمال شده در شرایط فروش فوری، از ابتدای سال بیش از 148 هزار مشتری جدید به مشتریان ایران خودرو افزوده شده است. لازم به ذکر است، هر کد ملی تنها امکان اخذ یک شماره مشتری خواهد داشت و هرگونه تغییر آدرس پس از ثبت نام قابل انجام نخواهد بود.

به این ترتیب هم وطنان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.com و یا ikco.iranecar.com از ساعت 10 صبح روز شنبه نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و ثبت نام اقدام کنند.
اخبار اقتصادی - سایپا نیوز,ایکو پرس