اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش دستی اسراییل در حمله به حزب الله


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پذیرش تلویحی مسئولیت حمله به تاسیسات نظامی سوریه در اطراف دمشق، مدعی شد که اسرائیل برای اینکه حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی حمله نکند در ضربه زدن به این حزب پیش‌دستی می‌کند.

ایسنا: موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به خطری که از جانب حزب الله لبنان سرزمین‌های اشغالی را تهدید می‌کند و نیز با اشاره تلویحی به حمله هوایی اخیر صهیونیست‌ها به مناطقی در اطراف دمشق گفت: ما در حال حاضر به خاطر اینکه حزب الله به ما حمله نکند در ضربه زدن به آنها پیش‌دستی می‌کنیم.

وی گفت: اسرائیل برای همه طرف‌های فعال موجود در سوریه خطوط قرمزمش را ترسیم کرده و این خطوط قرمز به اطلاع آنها رسیده‌ است.

یعالون همچنین هشدار داد که نباید آرامش کنونی در مرز سرزمین‌های اشغالی با سوریه و مصر باعث آسوده خاطر بودن اسرائیلی‌ها شود و تاکید کرد که ارتش این رژیم باید همواره آماده اتفاقات باشد.

وزیر جنگ اسرائیل در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر ادعاهای سران این رژیم درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار و تهران را متهم کرد که از هیچ تلاشی برای به دست آوردن سلاح هسته‌ای کوتاهی نمی‌کند.


ویدیو مرتبط :
شبیه سازی حمله حزب الله به اسراییل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!



اسرائیل: اگر حزب الله به خاطر ایران حمله تلافی جویانه کند، روستاهای لبنان را نابود می کنیم!

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

انتخاب :یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به دیلی تلگراف گفت: در صورت حمله اسرائیل به ایران و تلاش حزب الله برای حمله تلافی جویانه، ما مجبور به اغاز جنگ با لبنان می شویم.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل در مرز جنوبی سرزمین های اشغالی با سوریه و لبنان ادعا کرد: حمله به لبنان به قدری سنگین خواهد بود که بازسازی روستاهایشان یک دهه طول خواهد کشید.

وی افزود: با وجود اعتراضات بین المللی که ایجاد خواهد شد اما ما چاره ای جز حمله به جنوب لبنان نداریم چراکه حزب الله عمیقا در بین مردم آن منطقه طرفدار دارد.

به نوشته ی دیلی تگلراف، حمله به ایران تا انتخابات ماه سپتامبر در سرزمین های اشغالی بعید است.

این فرمانده ارشد ارتش اسرائیل ادعا کرد: وضعیت لبنان پس از جنگ وحشتناک خواهد بود. انها باید در خصوص اینکه خواستار این حمله(آغاز جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان) هستند یا خیر فکر کنند.

وی گفت: دولت لبنان باید این موضوع را در نظر داشته باشند. بسیاری از روستاها در حنوب لبنان نابود خواهد شند و متاسفانه ما راه حل دیگری هم نداریم.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی که خواستار عدم افشای نامش بود گفت: یک روز پس از حمله ، روستاها به مکانی هایی تبدیل می شوند که بازسازی آن 10 سال طول خواهد کشید./انتخاب