اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کشور



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,سازمان هواشناسی

 فردا بتدریج از شدت ناپایداری ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته خواهد شد.

به گزارش میزان  به نقل از  روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان طی امروز و فردا برای مناطق غرب، مرکز، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز مرکزی و بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی نمود.

 

وی با بیان این که طی این مدت بارش های پراکنده و وزش باد در مناطقی از شمال غرب و جنوب غرب کشور و شمال سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد، گفت: طی فردا بتدریج از شدت ناپایداری ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته خواهد شد. این مسئول در خصوص وزش باد و پدیده گرد و خاک گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی به دلیل وزش باد نسبتاً شدید، گردوخاک پیش بینی می شود و طی امروز پدیده گرد و خاک برای مناطق جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت آب و هوایی استان تهران طی امروز و فردا گفت: امروز هوای این استان، قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و همچنین وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است. فردا نیز برای تهران وزش باد شدید در بعد از ظهر و هوایی کمی ابری پیش بینی می‌شود.
 


ویدیو مرتبط :
14 آبان ماه 98: وضعیت آب و هوای کشور توسط آقای ضرابی( گزارش هواشناسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین پیش بینی از وضعیت جوی کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,پیش بینی هوا

 

اخبار اجتماعی - آخرین پیش بینی از وضعیت جوی کشور

او با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امشب از میزان بارش در نیمه غربی و مرکز کاسته می‌شود و شدت بارندگی در مناطق شرق و شمال شرق رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه گفت: در روز پنجشنبه نواحی شرق، شمال شرق و شمال در گستره بارش قرار دارند و از اواخر وقت این روز بارش در این مناطق پایان می‌یابد.

او با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
اخبار اجتماعی - ایسنا