اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی ها از آینده طلا طی هفته جاری


در آخرین معاملات بازارجهانی طلا قیمت این فلزگرانبها افزایش یافت.

خبرآنلاین: در آخرین معاملات بازارجهانی طلا قیمت این فلزگرانبها افزایش یافت.
 
قیمت طلا در بازارهای جهانی به دنبال پیش بینی های افزایشی روند صعودی پیدا کرد.

نام موسسه

پیش بینی

بانک یو‌بی‌اس

طی هفته های جاری قیمت طلا افزایش می یابد. یک دلیل این رشد انتشار اخبار منفی از بخش تولید کارخانه‌ای چین و منطقه یورو بود که تقاضا برای حوزه‌های امن سرمایه‌گذاری را افزایش داده است.

موسسه بلومبرگ

قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل تغییر فضای سرمایه گذاری در اروپا و امریکا روند صعودی پیش می گیرد.

موسسه کیتکو

سیاست های انبساطی بانک مرکزی امریکا می تواند فرصت تازه ای برای رشد قیمت را پیش روی طلا قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت دلار و طلا و سایر بازارهای مالی در چند سال آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده



اخبار ,اخبار اقتصادی ,پیش بینی قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی -  محمد کشتی آرا رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور بررسی کرد

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده

روند کاهش این فلز گرانبها در هفته گذشته قابل توجه بوده و کارشناسان ادامه این وضعیت را برای هفته آتی نیز پیش بینی می کنند."

 ارائه قیمت های جدید طلا در بازارهای جهانی به نابسامانی ها و سردرگمی های هفته های گذشته پایان داد.

چند روزی است که بازار طلا رو به کاهش قیمت گذاشته است. کارشناسان روند این کاهش ها را قابل توجه می دانند و معتقدند که براساس وضعیت موجود، این روند کاهش قیمت در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

محمد کشتی آرا رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور نیز درباره کاهش قیمت طلا به "تدبیر "می گوید: "روند کاهش این فلز گرانبها در هفته گذشته قابل توجه بوده و کارشناسان ادامه این وضعیت را برای هفته آتی نیز پیش بینی می کنند."


کشتی آرا درباره دلیل کاهش شدید قیمت طلا در بازار به تدبیر می گوید: "دلیل کاهش قیمت طلا در بازار این است که در بازارهای جهانی ارزش دلار بالا رفته است."

او درباره دلایل به وجود آمدن این وضعیت عنوان می کند: "چون در حال حاضر دیدگاه های کارشناس ها درباره اقتصاد آمریکا مثبت است. به طوری که روند اقتصاد جهانی رو به بهبود و روند خوب است. همین موضوع باعث شده تا ارزش دلار بالا برود و بالا رفتن قیمت دلار هم با خود کاهش قیمت طلا را در بازارها به همراه خواهد داشت."

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره دلایل دیگر کاهش قیمت طلا عنوان می کند: "از طرفی کاهش تقاضای 16 درصدی طلا در بازارهای مالی از طرف هندوستان و چین هم یک نمونه از کاهش تقاضا بوده است."

او توضیح می دهد: "این عوامل  در مجموع باعث شده که قیمت طلا 24 دلار کاهش پیدا کند."

کشتی آرا مطرح می کند: "بالاترین کاهش هفتگی سکه در هفته گذشته رویداد که هر قطعه سکه با 16 هزار و 500 تومان کاهش همراه بوده است."

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره پیش بینی بازار طلا و جواهر در هفته های آینده به تدبیر می گوید: "کارشناس ها مطرح می کنند که اوضاع اقتصادی دنیا رو به بهبود است. همچنین به نظر می آید که طلا بیشتر در هفته های آینده میل به کاهش دارد تا میل به صعود."

اخبار اقتصادی - تدبیر