اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی معاون آخوندی از قیمت مسکن در سال 94



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اردیبهشت سال آینده ماه طلایی بازار مسکن است گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده قیمت مسکن کمتر از ۵ درصد افزایش یابد.

حامد مظاهریان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نمی‌توان از هم‌اکنون در رابطه با وضعیت بازار مسکن در سال 95 پیش‌بینی انجام داد اما آنچه مسلم است پیش‌بینی می‌کنیم تعداد مبایعه‌نامه‌ها از اردیبهشت‌ماه سال آینده افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سال آینده شاهد افزایش قیمت زیادی نخواهیم بود، تصریح کرد: بازار مسکن در سال 94 کمتر از 5 درصد افزایش قیمت خواهد داشت و اتفاق قیمتی در آن روی نخواهد داد.

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه با بیان اینکه اردیبهشت 94 ماه طلایی بازار مسکن است یادآور شد: از اردیبهشت ماه تعداد مبایعه‌نامه‌ها افزایش خواهد یافت و این نشان می‌دهد که بازار آماده است و در این صورت می‌توان درباره وضعیت قیمت مسکن در سال 95 اظهار نظر کرد.
اخبار اقتصادی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت مسکن سال آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی معاون وزیر از قیمت مسکن در سال ۹۴



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت مسکن

وی گفت: اگر طبق پیش‌بینی، قیمت مسکن متناسب با تورم سال آینده یعنی حدود ۱۵ درصد تغییر کند در حقیقت قیمت‌ مسکن به اندازه واقعی افزایش نیافته است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پیش‌بینی این وزارتخانه در خصوص افزایش قیمت مسکن در سال آینده خبر داد و گفت:پیش‌بینی ما در وزارت راه و شهرسازی این است که افزایش شدید قیمت مسکن در سال ۹۴ نداریم.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،حامد مظاهریان گفت: پیش‌بینی این است که سال آینده با جهش قیمتی در مسکن مواجه نخواهیم شد و قیمت‌ها حداکثر زیر منحنی تورم افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که افزایش قیمت‌ها در ماه‌های آینده انفجاری نخواهد بود افزود: خروج از رکود شروع شده و ما در بهمن ماه خروج از رکود مسکن را نیز خواهیم داشت ولی شیب آن بسیار ملایم خواهد بود.

مظاهریان با بیان این‌که چنین تغییری در نرخ‌ها افزایش قیمت محسوب نمی‌شود گفت: اگر طبق پیش‌بینی، قیمت مسکن متناسب با تورم سال آینده یعنی حدود ۱۵ درصد تغییر کند در حقیقت قیمت‌ مسکن به اندازه واقعی افزایش نیافته است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر نرخ تورم ۲۰ درصد باشد قیمت مسکن پنج درصد افزایش می‌یابد، چون یک قیمت واقعی مسکن داریم که باید تورم را از آن کم کنیم؛ بر اساس چنین مبنایی، پیش‌بینی ما در وزارت راه و شهرسازی این است که افزایش شدید قیمت مسکن در سال ۹۴ نداریم.
اخبار اقتصادی - فارس