اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی تایلند از جذب گردشگران ایرانی


یک مقام تایلندی پیش بینی کرد تعداد گردشگران ایرانی که سال جاری میلادی به این کشور جنوب شرق آسیا سفر می کنند به 120 هزار نفر افزایش یابد.وی گفت که تعداد گردشگران ایرانی که سال گذشته میلادی به تایلند سفر کردند با افزایش 20 درصدی به 88 هزار نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام تایلندی پیش بینی کرد تعداد گردشگران ایرانی که سال جاری میلادی به این کشور جنوب شرق آسیا سفر می کنند به 120 هزار نفر افزایش یابد.

'نادا بوراناسیری' مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی 'ایرآسیا ایکس' تایلند با اشاره به راه اندازی خط پروازی 'ایرآسیا' تایلند بین بانکوک - تهران از حدود یک ماه دیگر، پیش بینی کرد تعداد گردشگران ایرانی که به تایلند سفر می کنند امسال با افزایش بیش از 30 درصدی مواجه شود.

وی گفت که تعداد گردشگران ایرانی که سال گذشته میلادی به تایلند سفر کردند با افزایش 20 درصدی به 88 هزار نفر رسید.

مدیر اجرایی 'ایرآسیا ایکس' تایلند اعلام کرد که این نخستین پرواز در مسیرهای طولانی این شرکت هواپیمایی است و هر هفته سه پرواز مستقیم بین بانکوک - تهران برقرار می شود.

این شرکت همچنین بین بانکوک - مسقط پایتخت عمان در هفته سه پرواز مستقیم برقرار می کند.

مدیر اجرایی 'ایرآسیا ایکس' تایلند گفت که لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران، تهران را به یک مرکز جدید اقتصادی و بازار گردشگری در حال ظهور تبدیل کرده است.

'ویرا روچ پوچ چانارات' وزیر فرهنگ تایلند اردیبهشت ماه جاری اخیرا در سفر به تهران، ایران را دروازه ورود تایلند به مبادلات فرهنگی منطقه دانست.


ویدیو مرتبط :
چگونه می توانیم گردشگران چینی را جذب کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایلند نگران کاهش گردشگران ایرانی است!


گردشگران ایرانی بیشتر از آنکه صنعت گردشگری داخلی را گسترش دهند تمایل دارند با هزینه سفرهای خارجی خود درآمد ملی کشورهای بیگانه را پر کنند.

مهمترین اتفاق حوزه گردشگری با توجه به اینکه مدتهاست متولیان گردشگری در ایران دیگر برنامه و طرحی ارائه نمی کنند، برگزاری یک نشست خبری توسط متولیان گردشگری تایلند بود که در ساختمان سفارت تایلند در ایران برگزار شد.

گردشگران ایرانی بیشتر از آنکه صنعت گردشگری داخلی را گسترش دهند تمایل دارند با هزینه سفرهای خارجی خود درآمد ملی کشورهای بیگانه را پر کنند، به همین دلیل است که سفیر تایلند در نشست خبری خود ایران را اولین کشور گردشگر فرست به تایلند معرفی می کند و نگران این است که مبادا ایرانیان به دلیل وقوع سیل در این کشور از وضعیت گردشگری تایلند خبرهای ناخوشایند بشنوند و دیگر به این کشور سفر نکنند.

او در اولین فرصت پس از ساماندهی به مراکز اقامتی و گردشگری تایلند یک نشست گذاشت و اعلام کرد که گردشگران ایرانی بدانند تایلند همواره مثل قبل پذیرای آنها هست. هر چند که این ایده و تفکر در جای خود جای تحسین دارد اما کارشناسان گردشگری می گویند ای کاش متولیان گردشگری ایران هم از این ایده ها کمی یاد بگیرند!

منبع: مهر