اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌ فروش ویژه خودرو با سود 28 درصدی


یکی از خودروسازان، از طرح ویژه پیش فروش خودرو خبر داد و اعلام کرده است: جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت ۲۸ درصد و فروش خودرو از جمله مزایای این طرح است.

خبرگزاری مهر: یکی از خودروسازان، از طرح ویژه پیش فروش خودرو خبر داد و اعلام کرده است: جذب سرمایه خریداران و پرداخت سود مشارکت ۲۸ درصد و فروش خودرو از جمله مزایای این طرح است.

رضا تقوی، معاون بازاریابی و فروش سایپا در این باره گفت: براساس طرح جدیدی که برای فروش در نظر گرفته شده است، مشتری می تواند برای پیش خرید خودرو در ۵ مقطع زمانی برنامه ریزی کرده و به تناسب آن، از سود مشارکت مناسب و قابل رقابتی با شبکه بانکی برخوردار شود.

وی افزود: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی و با هدف کمک به اقتصاد خانواده ها با شرایط ویژه انجام می شود به نحوی که فرد متقاضی می تواند خودروی مورد نظر خود را شامل پراید، تیبا، برلیانس، سراتو دنده‌ای و اتومات و آریو را پیش خرید کرده و به تناسب مدت زمان انتظاری که برای تحویل خودرو انتخاب می‌کند، سود قابل قبولی دریافت کند.

تقوی تصریح کرد: بر این اساس یک خریدار می تواند زمان تحویل خودروی خود را برای مقاطع سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه، یکساله و دو ساله پیش خرید کند؛ ضمن اینکه زمان تحویل خودروهایی که در چهار روز برگزاری این طرح از سوی مردم پیش خرید شود، از آبان و آذرماه امسال خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پیش فروش ویژه خودرو با سود 28 درصدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر