اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌نمایش فیلم «انگری بردز»


نخستین صحنه‌ها از اقتباس سینمایی بازی فنلاندی مجبوب، روز شنبه با حضور دست‌اندرکاران ساخت فیلم به نمایش گذاشته شد.

بانی فیلم: نخستین صحنه‌ها از اقتباس سینمایی بازی فنلاندی مجبوب، روز شنبه با حضور دست‌اندرکاران ساخت فیلم به نمایش گذاشته شد.

پیش‌نمایش «انگری بردرز» با حضور جیسون سودیکیس و جاش گد

مسلما کسی در پیش‌نمایش فیلم «انگری بردز» عصبانی نبود و چطور هم می‌توانست عصبانی باشد؟ بیل هیدر، جاش گَد، تونی هیل و جیسون سودیکیس روز شنبه پیش‌نمایش این فیلم را با کارنیوالی از بازی و باغ وحش برگزار کردند. اما این روز خانوادگی پر از شادی بدون غذا کامل نمی‌شد و کلی همبرگر و کاپ‌کیک هم برای پذیرایی آورده شده بود. پیش از اینکه بازیگران و فیلمسازان «انگری بردز» وارد این جشن خیابانی بشوند، به سمت سالن ریجنسی در وستوود رفتند تا فیلم را پخش کنند. چند سال از زمانی که بازی فنلاندی «انگری بردز» محصول شرکت روویو انترتینمنت وارد بازار شد و محبوبیتی دیوانه‌وار پیدا کرد می‌گذرد.

جان کوهن تهیه‌کننده که خودش یکی از طرفداران پر‌و‌پاقرص این بازی است، می‌گوید از نظر او این فاصله زمانی بازدارنده نیست. کوهن گفت: «نقل‌قول محبوب من در حال حاضر متعلق به ورایتی است و همه چیز را جمع‌بندی می‌کند؛ ما می‌خواستیم یک فیلم عالی بسازیم. ساختن یک فیلم خوب چند سال طول می‌کشد و ما نمی‌خواستیم تا وقتی که یک داستان واقعا خوب نداریم شروع به تولید آن بکنیم.» البته این حقیقت که میلیون‌ها نفر این بازی را دانلود کرده‌اند هم به فیلم کمک کرد. مخاطبان از همین حالا پس‌زمینه اصلی فیلم را می‌دانند؛ دسته‌ای از پرنده‌های خشمگین هستند که علاقه شدیدی به خراب کردن خانه خوک‌ها دارند. کوهن اضافه کرد: «فراتر از این، چیز بیشتری طراحی نشده است. تا اینجا این فرصتی برای تعریف کردن یک داستان بود، برای همین این فیلم داستان اولیه این است که چه اتفاقی بین پرنده‌های و خوک‌ کوچولوهای سبز افتاد.»

جاش گد که نقش چاک را بازی می‌کند، با صداپیشگی یک شخصیت انیمیشن آشنایی دارد، اما حضور او در این فیلم نسبت به صداپیشگی‌ شخصیت آدم برفی در «یخ‌زده» متفاوت است. او می‌گوید: «اولاف مثل یک پسر پنج ساله می‌ماند، خیلی ساده‌لوح است. چاک دقیقا در آن سوی طیف قرار دارد. دیوانه سرعت است!»

گد گفت در این پروژه بهترین بخش کار، همکاری با مجموعه‌ای فوق‌العاده از بازیگران به رهبری جیسون سودیکیس در نقش شخصیت «رِد» بود. فرگال رایلی و کلِی کیتیس که در زمینه انیمیشن تجربه بالایی دارند، مسئولیت کارگردانی این پروژه را بر عهده داشته‌اند. سودیکیس اضافه کرد: «جالب‌ترین بخش این است که ببینید چطور تمام این‌ها کنار هم می‌آید. من هیچ یک از صحنه‌هایم را با جاش یا بیل و دنی ضبط نکردم، اما وقتی می‌بینید طوری به نظر می‌رسد که انگار همه‌مان در یک اتاق هستیم خیلی جالب است.»

در فیلم «انگری بردز» مایا رودالف، تایتوس برجس، کیت مک‌کینون، دنی مک‌براید، پیتر دینکلج، کیگن مایکل کی، شان پن، جیلین بل، ایکه بارینهولتز و بیلی آینکنر هم در قالب صداپیشه حضور دارند. این فیلم روز بیست ماه مه اکران می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم انگری بردز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم «انگری بردز» مانند بازی‌اش موفق می‏شود؟


فیلم سینمایی «انگری بردز » سعی دارد به سوال پاسخ ‌دهد كه این پرنده‌ها چرا انقدر عصبانی هستند. وقتی به این موضوع فکر ‌کنیم می‌بینیم واقعا دلیل خاصی برای بداخلاق بودن این پرنده‌ها وجود ندارد.

وب‌سایت بانی فیلم: از وقتی بازی موبایل «انگری بردز» در سال 2009 وارد گوشی‌های تلفن ما شد، بیش از 3 میلیارد بار دانلود شده، میزان برخورد انسانی ما را کاهش داده و زمان متوسط دستشویی رفتن را هم در گستره بین‌المللی افزایش داده است.

 تخمین زدن موفقیت دقیق فضایی این بازی آسان نیست. اما حالا سوال اینجاست که آیا این موفقیت می‌تواند از پرواز صفحه‌های کوچک موبایل به پرده بزرگ سینما هم جان سالم به در ببرد؟

وقتی فیلم انیمیشن «Angry Birds» محصول مشترک کمپانی سونی پیکچرز و روویو انترتینمنت کمپانی سازنده فنلاندی این بازی، بیستم ماه می سال آینده اکران شود به جواب این سوال می‌رسیم.

فیلم «انگری بردز» به اندازه بازی‌اش موفق می‏شود؟

جذبه خود بازی تا حدودی به ساده‌گرایی آن وابسته است - توپخانه‌ای از موشک‌های مرغی را به سمت خوک‌های بدجنسی که تخم‌های‌شان را دزدیده‌اند پرتاب کنید - پس طبیعتا خیلی‌ها هستند که می‌خواهند بدانند نسخه سینمایی بازی‌ای كه برای وقت‌کشی انجام می‌دهند، چه شکلی خواهد بود.

اگر هالیوود توانسته هر چیزی را فیلم کند، بنابر این، این بار هم موفق خواهد شد.

سوالی که خیلی‌ها از کمپانی روویو می‌پرسند این است که چرا این پرنده‌ها انقدر عصبانی هستند؟ جان کوهن تهیه‌کننده فیلم‌های مانند «من نفرت‌انگیز» می‌گوید: «این داستان، اصل و اساس نحوه شکل‌گیری دعوای بین پرنده‌ها و خوک‌های کوچک سبز است».

 شخصیت رِد که صداپیشگی‌اش را جیسون سودیکیس بر عهده دارد، یکی از شهروندان جامعه نوک‌دار یک جزیره بهشت‌مانند پرندگان است، اما چیزی که او را از دیگر رفقای خوشحالش جدا می‌کند این است که چقدر ساده اعصابش خرد می‌شود.

فیلم «انگری بردز» به اندازه بازی‌اش موفق می‏شود؟

کلی کیتیس که این فیلم را با فرگال رایلی کارگردانی می‌کند می‌گوید: «می‌دانستیم باید بازیگری را پیدا ‌کنیم که بتواند تمام این چیزها را بگوید و در عین حال جذاب هم باشد و این بازیگر جیسون بود». چند پرنده هم‌فکر دیگر که مشکلات کنترل عصبانیت دارند هم به او ملحق خواهند شد: چاک دیوانه سرعت بیش فعال با صداپیشگی جاش گَد و بُمب با صداپیشگی دنی مک‌براید.

وقتی خوک‌ها و سخن‌گوی‌شان با صداپیشگی بیل هیدر به آشیانه آن‌ها نفوذ می‌کنند، مبارزه کردن با آن‌ها کار این سه نخاله است.

آوردن شخصیت‌های خاص بازی به یک فیلم سینمایی که از جلوه‌های سی‌جی‌آی استفاده می‌کند، نیازمند بخشیدن یک بعد سوم به این شخصیت‌ها بود. رایلی می‌گوید: «این‌ها نمادهایی در یک بازی هستند که به نظر می‌رسد شخصیت باشند، اما واقعا نماد هستند.

بنابراین به نمایش در آوردن آن‌ها کار ماست». گروهی قابل توجه از بازیگران کمدی صدای خود را به این پروژه قرض دادند تا آن را عملی کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به مایا رودالف، هانیبال بورس، کیت مک‌کینون، کیگان-مایکل کی، تونی هیل و پیتر دینکلج در نقش عقاب نیرومند بزرگ اشاره کرد.

فیلمنامه فیلم که توسط جان ویتی از سریال «سمپسون‌ها» نوشته شده برای تماشاچیان گسترده‌ای طراحی شده و قرار نیست تنها فیلمی برای نوجوانان باشد. وقتی فیلمی در دست دارید که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد که از کودک تا پیرمرد را شامل می‌شود، دلتان نمی‌خواهد کسی را کنار بگذارید.

فیلم «انگری بردز» به اندازه بازی‌اش موفق می‏شود؟

رایلی می‌گوید: «این یک مزیت است که ما برند به این بزرگی داریم». او و کیتیس با هم در برخی از بزرگترین فیلم‌های انیمیشن سال‌های اخیر همکاری کرده‌اند - کیتیس انیمیتور فیلم «یخ‌زده» بود و رایلی هم از نویسندگان داستان «ابری با احتمال بارش كوفته قلقلی» بود، اما هر دو دارند اولین تجربه کارگردانی خود را با «Angry Birds» پشت سر می‌گذارند. رایلی اضافه کرد: «خیلی از فیلم‌های نمادین از صنایع سرگرمی برند دار می‌آیند.

اما وقتی دارید روی فیلم آن کار می‌کنید باید به سرعت فراموشش کنید چون به هر حال مجبورید یک فیلم سینمایی بسازید».