اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌بینی کاهشی کیتکو از قیمت طلا



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی -  ارزیابی‌کارشناسان ازبهای فلز زرد این‌هفته‌چیست؟
پیش‌بینی کاهشی کیتکو از قیمت طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد اکثر کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده نیز روند نزولی خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، از 33 کارشناس ارشد اقتصادی این هفته 22 نفر در نظرسنجی شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 12 نفر به کاهش قیمت طلا در هفته پیش رو رای داده اند.

بر اساس این گزارش 7 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آتی با افزایش روبرو خواهد شد . 3 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت با تغییر چندانی مواجه نمی شود.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی کاهش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند ولی قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 5 دلاری روبرو شده است.

کارشناسانی که به کاهش قیمت طلا رای داده اند معتقدند تصمیم بانک مرکزی اروپا برای کاهش نرخ بهره و تزریق نقدینگی بیشتر تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

تحلیلگرانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند نیز بر این باورند که کاهش قیمت طلا بهترین شرایط را برای خرید مجدد فراهم کرده و این مساله موجب افزایش تقاضا و قیمت این فلز زرد خواهد شد.تشدید احتمالی خشونت ها در اوکراین و افزایش تنش در روابط روسیه و غرب نیز به نفع قیمت طلا خواهد بود.

انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص ایجاد 217 هزار فرصت شغلی جدید در ماه می نیز تاثیر چندانی بر روند تحولات قیمت طلا نداشته است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت طلا

اخبار اقتصادی - سایت طلا

 


ویدیو مرتبط :
پیش بینی قیمت های آتی طلا و سکه - بازاربورس دات کام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی کیتکو از آینده قیمت ها: طلا گران می شود(+عکس)



اخبار اقتصادی - پیش بینی کیتکو از آینده قیمت ها: طلا گران می شود(+عکس)

 در حالی که قیمت طلا روند نزولی را پیش گرفته ولی موسسه کیتکو پیش بینی کرده تا قیمت ها روند صعودی پیش گیرند.


 

اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت طلا

برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

اخبار اقتصادی - خبر آنلاین