اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی برای برخی استانها



اخبار,اخباراجتماعی,,پیش‌بینی وضعیت هوا

 

 اخبار اجتماعی - پیش بینی بارش رگبار و کاهش دما در استانهای شمالی؛ وزش باد و گرد و خاک در استانهای جنوبی

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا سه روز آینده رگبار پراکنده در استانهای شمالی پیش بینی می شود و در استانهای جنوبی هم به سبب افزایش سرعت وزش باد گردوخاک وکاهش دید افقی رخ دهد.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: مطابق نقشه های پیش بینی هواشناسی، روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب استان سیستان وبلوچستان، برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه سه روز آینده دریای عمان به ویژه قسمتهای شرقی آن و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج هستند ادامه داد: از اواخر وقت امروز و در روزهای یک شنبه و دوشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب غرب کشور باد و گردوخاك وکاهش دید افقی رخ می دهد.

وظیفه گفت: از روزدوشنبه با نفوذ جریانات شمالی، سواحل دریای خزر ابری، رگبار و رعدوبرق پراکنده و برای نیمه شمالی کشور کاهش دما پیش بینی می شود.
اخباراجتماعی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اشتباه دوباره از سازمان هواشناسی ، سیل به جای طوفان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش استاندار تهران به کوتاهی سازمان هواشناسی در پیش‌بینی طوفان



اخبار,اخبار اجتماعی,سید حسین هاشمی

 

 اخبار اجتماعی - استاندار تهران: اگر در مورد پیش‌بینی طوفان کوتاهی شده باشد، مدیر هواشناسی عزل می‌شود

استاندار تهران گفت: فردا با حضور یک تیم متخصص امکانات سازمان هواشناسی در پیش بینی و اعلام طوفان تهران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ اگر کوتاهی باشد یقینا مدیر هواشناسی عزل و اگر بی دقتی باشد توبیخ می‌شود.

سید حسین هاشمی در باره جبران خسارت‌هایی که در این طوفان به شهروندان وارد شده است، گفت: این موضوع در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده شهرداری خسارت‌های وارده را پرداخت کند.

اخبار اجتماعی - نسیم