اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌بینی رئیس اتحادیه از آینده طلا



اخبار,اخبار اقتصادی,طلا

اخبار اقتصادی -  "زمان ثبات و تعادل ارز معلوم نیست!"
پیش‌بینی رئیس اتحادیه از آینده طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا و دلار هیجانی است، پیش‌بینی کرد قیمت‌ها به مرور واقعی شوند و در نقطه‌ای به تعادل برسند و ثابت شود ولی زمان آن مشخص نیست.

محمدکشتی‌آرای اظهار کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در بازار ارز، بحث کاهش شدید قیمت نفت در بازار‌های جهانی است که باعث بالارفتن ارزش دلار شده است و بالا‌رفتن ارزش دلار در برابر دیگر ارز‌ها باعث افزایش قیمت سکه و طلا نیز شده است.

وی گفت: نکته‌ قابل تامل این است که دفعات قبل زمانی که هیجان قیمت به بازار طلا و ارز وارد می‌شد، تعداد متقاضیان افزایش می‌یافت ولی با توجه به اینکه دست‌اندرکاران طلا تصور می‌کنند این موضوع شوک قیمتی است که به بازار طلا وارد شده و در زمانی قیمت طلا کاهش خواهد یافت بنابراین میزان تقاضا افزایش نیافت.

 رییس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با تاثیر مذاکرات هسته‌ای بر روند قیمتی در بازار گفت: مذاکرات هسته ای بحث کلی سیاست و اقتصاد کشور است و به‌طور کلی در همه حوزه‌ها تاثیرات خود را می‌گذارد و در واقع بحث مذاکرات اثرات کلی در اقتصاد کشور دارد.

در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام با کاهش 8500 تومانی به 952 هزار تومان رسید و هر دلار آمریکا نیز 100 تومان کاهش یافت و 3460 تومان فروخته می‌شود.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
رئیس اتحادیه طلا و جواهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از آینده بازار طلا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی - رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر :
ثبات بازار در بلند مدت / هر اونس طلا در محدوده 1200 دلار می ماند

کشتی آرای اعلام کرد:در بلند مدت بازار سکه و طلا در همین حدود قیمت باقی می ماند.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آریا با بیان مطلب فوق،اظهار داشت: تثبیت قیمت طلا تا پایان سالجاری تثبیت خواهد شد.


رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه مردم طلا را برای  سرمایه گذاری و کسب سود خریداری نکنند، گفت: این سرمایه گذاری در حال حاضر صرفه اقتصادی ندارد.


وی با اشاره به اینکه ممکن است قیمتها دچار نوسان شود،تصریح کرد:ممکن قیمتها در بازار داخل دچار نوسان شود منتها نوسانات به صورت التهابی و شوک نخواهد بود.


وی همچنین قیمت امروز هر اونس طلا در بازار های جهانی را1237 دلار اعلام کرد.


رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر سکه تمام را 878 هزار تومان،قیمت هر نیم سکه را 445 هزار تومان،قیمت هر رع سکه را 285 هزار تومان،سکه های یک گرمی را 172 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار را89 هزار تومان اعلام کرد.

اخبار اقتصادی - آریا