اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشگویی جالب درباره برندگان اسکار 2015


موتور جست‌وجوگر شرکت مایکروسافت موسوم به "بینگ" پیش از برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار برنده‌های این جوایز را به درستی پیش بینی کرده بود.

خبرگزاری ایسنا: موتور جست‌وجوگر شرکت مایکروسافت موسوم به "بینگ" پیش از برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار برنده‌های این جوایز را به درستی پیش بینی کرده بود.

موتور جست‌وجوگر شرکت مایکروسافت موسوم به "بینگ" بخشی دارد که در آن نتایج رخدادهای وی مهم ورزشی، هنری و سینمایی را پیش بینی می‌کند.

بینگ تاکنون جام جهانی فوتبال، نتایج لیگ برتر انگلیس و بازیهای لیگ آمریکا را پیش بینی کرده است. اما این موتور جست‌وجو پیش از برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار 2015، نتایج این مراسم از جمله برنده بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین بازیگر مکمل زن را به درستی پیش بینی کرد.

در مجموع مایکروسافت موفق شد 84 درصد برندگان 24 جایزه اسکار را درست پیش بینی کند و تنها چهار مورد از پیش بینی‌هایش غلط از آب درآمد.

پیش از برگزاری مراسم مایکروسافت پیش‌بینی‌های خود را منتشر ولی در عین حال خاطرنشان کرد که بیشتر جوایز نسبتا غیرقابل پیش بینی هستند.

بینگ برای این پیشگویی از الگوی پیش‌بینی دیوید روتچیلد، محقق مایکروسافت در لابراتوار این شرکت در نیویورک استفاده کرد. روتچیلد سال گذشته برندگان 21 مورد از 24 جایزه اسکار و در سال 2013 نیز 19 مورد را درست پیش‌بینی کرد.


ویدیو مرتبط :
10 پیشگویی جالب 2050

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر برندگان زن و مرد اصلی در اسکار 2015



هشتاد و هفتمین مراسم اهدای جوایز اسکار برای اولین بار به میزبانی نیل پاتریک هریس، در دالبی تئاتر هالیوود برگزار شد.

جایزه آکادمی که آن را به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند، جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) آمریکا به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و هر ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود.

 

جایزه اسکار یکی از نه جایزه از جوایز آکادمی است. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.

تصاویر برندگان اصلی مراسم اسکار 2015 را مشاهده فرمایید :

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 "پاتریشیا آرکت" بهترین بازیگر زن نقش مکمل

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 جی. کی. سیمونز بهترین بازیگر مرد نقش مکمل

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 ادی ردمین بهترین بازیگر مرد نقش اصلی

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 جولین مور بهترین بازیگر زن نقش اصلی

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 جی. کی. سیمونز بهترین بازیگر مرد نقش مکمل

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم اهدای جوایز اسکار

 آلخاندرو گونزالس ایناریتو بهترین کارگردانی و بهترین فیلم

اخبار فرهنگی - سیمرغ