اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد 22 میلیون یورویی بایرن برای رونی


رسانه های انگلیسی از علاقه بایرن برای جذب وین رونی خبر دادند. به گزارش روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس، بایرن مونیخ برای جذب وین رونی ستاره منچستریونایتد ابراز آمادگی کرده است.

تماشا: رسانه های انگلیسی از علاقه بایرن برای جذب وین رونی خبر دادند. به گزارش روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس، بایرن مونیخ برای جذب وین رونی ستاره منچستریونایتد ابراز آمادگی کرده است.

 پپ گواردیولا سرمربی فصل آینده بایرن به تحسین و تمجید از رونی مهاجم منچستر پرداخته است و برای در اختیار داشتن وی در تابستان امسال ابراز علاقه کرده است. به گزارش این روزنامه انگلیسی، باشگاه بایرن مونیخ پیشنهادی 23 میلیون یورویی را برای جذب رونی به شیاطین سرخ ارائه کرده است.

پس از شکست 2- یک منچستریونایتد از رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و نیمکت نشینی رونی در این بازی مهم، این امکان برای گمانه زنی جدایی او از اولدترافورد داده می شود.

رونی در این فصل 20 بازی برای منچستر انجام داده که 11 گل و 9 پاس گل در کارنامه دارد. فرگوسن در مورد تمدید قرارداد با رونی گفته است: «هیچ مشکلی وجود ندارد، ما با او مذاکره می کنیم و به هیچ وجه نمی خواهیم بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم.»

اما رونی به هم تیمی هایش گفته که ممکن است در پایان فصل این باشگاه را ترک کند. به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی استار»، بعد از نیمکت نشینی رونی در دیدار با رئال، شایعات زیادی در مورد آینده او منتشر و گفته شد رونی به هم تیمی هایش در منچستریونایتد و تیم ملی ملی انگلیس گفته که آینده اش در این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد. او این اظهارنظر را در ماه فوریه گذشته و پیش از دیدار سه شیرها مقابل برزیل کرده است.


ویدیو مرتبط :
ماجرای حساب 22 میلیارد یورویی بابک زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یووه و پیشنهاد 22 میلیون یورویی برای بویان



 

یووه و پیشنهاد 22 میلیون یورویی برای بویان

 

سران باشگاه یوونتوس عزم خود را برای به خدمت گرفتن بویان کرکیچ جزم کرده اند

طبق گزارش منتشره در کالچومرکاتو، سران باشگاه یوونتوس آماده اند تا بویان کرکیچ، ستاره جوان باشگاه بارسلونا را به خدمت بگیرند.

این ستاره 20 ساله به ندرت در ترکیب اصلی بارسلونا در این فصل قرار می گیرد و در بهره گیری از فرصتهایی که گواردیولا در اختیارش قرار می دهد، ناکام مانده

او که در تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا نیز عضویت دارد،نظر مثبت سران بینکونری را به خود جلب کرده و شنیده می شود که مسئولان یووه آماده اند تا مبلغ 22میلیون یورو را برای خرید او بپردازند.به ویژه اینکه تلاشهای آنها برای جذب ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی وولفسبورگ ناکام مانده است.

بویان در اکثر دیدارهای این فصل نیمکت نشین است و تنها در 4 دیدار در تمام رقابتهای تیمش در این فصل به میدان رفته.