اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد عجیب بارسا برای جذب رونی


روزنامه‌ "اسپورت کاتالونیا" از ارائه پیشنهاد 25 میلیون پوندی بارسلونا به علاوه داوید ویا به باشگاه منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن وین رونی خبر داده است.

ایسنا: روزنامه‌ "اسپورت کاتالونیا" از ارائه پیشنهاد 25 میلیون پوندی بارسلونا به علاوه داوید ویا به باشگاه منچستر یونایتد برای به خدمت گرفتن وین رونی خبر داده است.

وین رونی مدت‌هاست که در منچستر یونایتد ساز جدایی کوک کرده است و به نظر دوست ندارد تا با دیوید مویس در تیم منچستر یونایتد کار کند. در حالی که پیش از این آرسنال و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم اول تیم ملی انگلیس بودند، اکنون بارسلونا نیز با ارائه پیشنهادی اغوا کننده در صف مشتریان رونی قرار گرفت.

این روزنامه‌ اسپانیایی اعلام کرد: منچستر یونایتد نمی‌تواند این پیشنهاد خود را رد کند، زیرا هم به پول قابل توجهی می‌رسد و هم این که یک مهاجم خوب را به تیمش اضافه می‌کند.

وین رونی 27 ساله فصل گذشته زیر سایه روبین فان پرسی قرار گرفت و نتوانست عملکرد خوبی در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. او امیدوار است تا با رفتن به تیم جدیدی بتواند به روند قبلی خود بازگردد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای وین رونی از وسط زمین به بارسا در pes 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد جالب توجه بارسا برای جذب رونی


باشگاه بارسلونا برای امضای قرارداد با مهاجم منچستریونایتد پیشنهادی جالب ارائه کرده است.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا برای امضای قرارداد با مهاجم منچستریونایتد پیشنهادی جالب ارائه کرده است.

 بر اساس اعلام نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا، سران بارسلونا برای کشاندن وین رونی به این تیم داوید ویا و تیاگو آلکانتارا را به اولدترافورد خواهند فرستاد.

با توجه به اینکه دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد اعلام کرده بود که رونی به هیچ وجه فروشی نیست ولی سران بارسلونا امیدوارند مهاجم ملی پوش انگلیس را به نیوکمپ ببرند.

بارسایی‌ها برای بردن رونی به کاتالونیا، داوید ویا و تیاگو آلکانتارا به علاه چهار میلیون یورو به یونایتدها پیشنهاد کرده‌اند.