اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد ازدواج "خواهرزن" بعد از خودسوزی "زن"



 

پیشنهاد ازدواج

 

مردی در دادگاه خانواده گفت: در سال ۱۳۷۳ همسر اولم فوت کرد و در همان سال خواهر او به من پیشنهاد ازدواج داد و با هم ازدواج کردیم ولی در حال حاضر تنها طلاق می خواهم.

 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد با بیان اینکه تنها راه برای نجات از این زندگی، طلاق است، اظهار داشت: در سال ۱۳۷۳ همسر اولم فوت کرده و خواهر او در همان سال به من پیشنهاد ازدواج داد و ما همان سال با یکدیگر ازدواج کردیم.

وی با اشاره به اینکه اشتباه کردم که حاضر به ازدواج با خواهر زنم شدم، ادامه داد: در زمان ازدواج ۳۲ ساله بودم و در حال حاضر ۴۹ سال دارم و از ازدواج دومم پشیمان هستم.

مرد در برابر قاضی عموزادی عنوان کرد: زندگی مشترک مرا شکسته کرده است، من با همسر اولم هیچ مشکلی نداشتم ولی در کنار خواهر او که همسر فعلی من است، اصلاً تحمل ادامه زندگی مشترک را ندارم.

وی در پاسخ به پرسش قاضی این شعبه مبنی بر اینکه آیا همسرت کتکت می زند، اظهار داشت: کاش همسرم مرا کتک می زد ولی به این شکل حاضر جوابی نمی کرد و هر کاری که دوست داشت، انجام نمی داد.

مرد با بیان اینکه همسرم مدعی است که من نباید به رفت و آمد او کاری داشته باشم، گفت: همسرم هر بار، ظهر از خانه بیرون رفته و ۲ روز بعد باز می گردد.

وی با اشاره به اینکه یک فرزند ۱۶ سال داریم، ادامه داد: همسرم مدعی است که تمایلی به زندگی با من ندارد و از من خوشش نمی آید؛ در حقیقت ما طی این همه سال تنها یک سال خوب زندگی کردیم.

مرد گفت: مهریه همسرم ۱۰۰ هزار تومان است که به نرخ روز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می شود که من نمی توانم این مبلغ را بپردازم و باید قسطی آن را بدهم.

وی افزود: نمی خواهم در کنار همسرم زندگی کنم؛ من به پسرم در خصوص صحبت های مادرش مبنی بر تنفر از خودم چیزی نگفتم چرا که در روحیه اش تأثیر بدی دارد.

مرد با بیان اینکه چندین سال است که سیمان کارم، گفت: همسر اولم برای ترساندن افرادی که برای تصرف زمین او در دارآباد رفته بودند، خودسوزی کرد اما جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: اگر من و همسر فعلی ام باز هم در کنار یکدیگر زندگی کنیم، ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری بیفتد بنابراین باید از یکدیگر جدا شویم.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک، جلسه مجدد برای رسیدگی به این پرونده را به روزی دیگر موکول کرد..... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن ازدواج كرد!



 

مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن ازدواج كرد!

 

رسانه های دولتی پاكستان از ازدواج یك مرد پاكستانی در عرض ۲۴ ساعت با دو زن خبر دادند.«اظهر حیدری»كه یك مرد ۲۸ ساله و اهل پاكستان است در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، عنوان كرد: من از زمان كودكی با دختر عمویم كه «حمیرا قاسم حیدری» نام دارد، نامزد بوده ایم، اما من علاقه ای به ازدواج با او نداشتم.

 

این مرد جوان ادامه داد: من عاشق یك دختر ۲۱ ساله به نام «رومانا آسلام» هستم.

 

هنگامی كه این موضوع را با او در میان گذاشتم، او پیشنهاد كرد كه با او و دختر عمویم ازدواج كنم و من هم پذیرفتم. پس از آ ن قرار شد در عرض ۲۴ ساعت با هر دوی آنان ازدواج كنم.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «داون» پاكستان، این مرد جوان ۲۸ ساله كه شاگرد یك عطاری است، خاطر نشان كرد: من از اینكه همزمان می توانم با دو زن ازدواج كنم، بسیار خوشحالم.

 منبع: ایسنا