اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد ازدواج چند صد میلیونی به یک بازیگر


شیلا سبت، بازیگر مشهور بحرینی در سخنانی فاش کرد، یک بازرگان سعودی در قبال ازدواج با او هفت میلیون ریال سعودی پرداخت خواهد کرد.

شیعه نیوز: شیلا سبت، بازیگر مشهور بحرینی در سخنانی فاش کرد، یک بازرگان سعودی در قبال ازدواج با او هفت میلیون ریال سعودی پرداخت خواهد کرد.



 این بازیگر بحرینی افزود: این بازرگان هفتاد ساله است در حالیکه خود او بیست سال سن دارد.

سبت، در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر از این بازرگان سعودی مهلت گرفته ایم تا خود و خانواده ام در مورد این موضوع فکر کنیم و جواب نهایی را به او بدهیم.


ویدیو مرتبط :
مقایسه وام ۲۵ میلیونی خودرو و وام ۳ میلیونی ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر قلابی بعد از کلاهبرداری صد میلیونی گیر افتاد



مردی که با جعل عنوان بازیگر و مدیر فیلمبرداری سریال قمر بنی‌هاشم در سه استان کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش جام جم ، از چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان گزارش‌هایی مردمی دریافت کردند که نشان می‌داد مردی با جعل عنوان مرتکب کلاهبرداری شده است.

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این مرد که از کلاهبرداران حرفه‌ای و سابقه‌دار است، با جعل عنوان مسئول گزینش، بازیگر سینما، مدیر گروه فیلمبرداری سریال قمر بنی‌هاشم، بازیگر تلویزیون، مامور یکی از ادارات استان مرکزی، مدیر عالی‌رتبه یکی از ادارات استان فارس و چند عنوان دیگر در سطح استان‌های اصفهان، مرکزی و فارس کلاهبرداری‌هایش را انجام می‌دهد. این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش هنگام کلاهبرداری از مردی در کاشان دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد با سوءاستفاده از عناوین افراد صاحب‌نفوذ در استان‌های شیراز، اصفهان، اراک و شهر کاشان مردم را فریب داده و به کلاهبرداری یکصد میلیون تومانی از آنها دست زده است.

 

اخبار  حوادث  -  جام  جم