اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهاد آبی دانمارک به ایران


سفیر دانمارک در ایران از آمادگی کشورش برای انتقال تجارب در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب به ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر: سفیر دانمارک در ایران از آمادگی کشورش برای انتقال تجارب در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب به ایران خبر داد.

"دنی عنان" در سفر به شهر بیرجند و در نشست فعالان اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت خشکسالی و بحران آب در خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: کشور دانمارک آمادگی دارد تا تجربه‌ها و دستاوردهای خویش در زمینه صرفه‌جویی آب و مصرف بهینه آن را در اختیار ایران قرار دهد.

سفیر دانمارک با بیان اینکه مصرف بی‌رویه آب می‌تواند کشورهای پُرآبی مانند دانمارک را هم با مشکل روبرو کند گفت: کشور دانمارک آمادگی دارد تا تجربه‌ها و دستاوردهای خویش در زمینه صرفه‌جویی آب و مصرف بهینه آن را در اختیار ایران قرار دهد.

وی افزود: به‌رغم وجود مقادیر زیاد آب در دانمارک، چنانچه در کشور ما نیز همچون کشور شما مصرف بی‌رویه آب وجود داشته باشد، قطعا با مشکلات عدیده در این خصوص برخورد خواهیم کرد. با وجود اینکه در کشور پُرآبی هستیم، اما عمده تلاش‌مان در سال‌های قبل آن بوده که تکنولوژی آب را برای صرفه‌جویی و بازیافت آن استفاده کنیم.

عنان با بیان اینکه دنبال آن هستیم که تا پایان سال جاری، سمیناری در ارتباط با موضوع آب و چگونگی مصرف آن، در تهران برگزار کنیم ابراز داشت: کشور دانمارک می‌تواند اطلاعات و تجربیات خویش را در این خصوص در اختیار کشور ایران و به خصوص استان‌های کم‌آبی همچون خراسان جنوبی قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
ننه آبی و پیشنهاد علی پروین به او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد پنج تیم لیگ برتری انگلیس به دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران /وقتی خسرو با آبی‌ها تمدید کرد+عکس



اخبار ورزشی - روزنامه دیلی استار انگلیس خبر داد:
پیشنهاد پنج تیم لیگ برتری انگلیس به دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

روزنامه دیلی استار انگلیس در گزارشی از پیشنهاد چند باشگاه انگلیسی به احسان حاج صفی و مهرداد پولادی دو بازیکن تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه دیلی استار انگلیس در یک گزارش اختصاصی، به وضعیت احسان حاج صفی و مهرداد پولادی پرداخت. در این گزارش آمده است: پولادی 27 ساله از تیم‌های ساوتهمپتون و سوانزی پیشنهاد دارد. این بازیکن 23 بازی ملی دارد و یکی از بازیکنان خوب ایران در جام جهانی و مقابل نیجریه و آرژانتین بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: یکی از افراد نزدیک به پولادی گفته که این بازیکن عاشق لیگ برتر انگلیس است و بازی در این لیگ را به کشورهای دیگر ترجیح می‌دهد.

در بخش دیگری از این گزارش به احسان حاج صفی هم پرداخته شده است: احسان حاج صفی در سن 17 سالگی و در سال 2008 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او که 64 بازی ملی دارد در حال حاضر از تیم‌های هال سیتی، فولهام و کاردیف پیشنهاد دارد.

طبق اعلام روزنامه دیلی استار، در هفته‌های آینده وضعیت حضور این دو بازیکن تیم ملی ایران در لیگ انگلیس مشخص خواهد شد.


 -----------------------------------

 

وقتی خسرو با آبی‌ها تمدید کرد+عکس

خسرو حیدری قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد هر چند هنوز احتمال جدایی وی وجود دارد.

به گزارش جام جم ورزشی ؛ خسروحیدری را در کنار نظری جویباری پس از تمدید قرارداد می بینید. او از سوی یک تیم آلمانی هم پیشنهاد دارد و ممکن است اتفاقات جدیدی در راه باشد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

 اخبار ورزشی - مهر, جام جم