اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشنهادات نجومی رسانه ها برای به خدمت گرفتن خواهر کیت مدیلتون +عکس



به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: پیشنهاد 600 هزار دلاری به "پیپا میدلتون" برای کار به عنوان خبرنگار سلطنتی در یک شبکه خبری امریکایی

یک شبکه خبری امریکایی پیشنهاد نجومی به "پیپا میدلتون" خواهر کیت میدلتون داشته است تا اوبه عنوان خبرنگار سلطنتی این شبکه در انگلستان فعالیت کند.

پیشنهادات نجومی رسانه ها برای به خدمت گرفتن خواهر کیت مدیلتون

 تهیه کنندگان این شبکه امیدوارند حضور "پیپا میدلتون "بعد از خبر بارداری خواهرش بتواند مخاطبان زیادی را جذب این شبکه کند.

این مدیران میگویند چهره های ارشد این شبکه اعتبار خاصی روی حضور این خانم به عنوان یک رابط سلطنتی که ارتباط فامیلی با کاخ باکینگهام دارد باز کرده اند.

مسئولان این شبکه به خبرنگاران گفته اند با این بانوی جنجالی انگلیسی پای میز مذاکره هستند و به احتمال زیاد او در سال جدید میلادی با این شبکه همکاری خواهد کرد. آنها تاکید کرده اند قرار نیست او خبرهای خصوصی کاخ سلطنتی را مخابره کند بلکه تنها به عنوان خبرنگار با آنها همکاری خواهد داشت.

گفته میشود اخیرا شبکه خبری "بی بی سی" نیز در مورد حضور این دختر 26 ساله در یکی از برنامه هایش پیشنهاد پرداخت مبلغ قابل توجهی را به او داده بود.

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
عکس گرفتن از خواهر های دوست داشتنی کریستال و جسیکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام با چاپ یک آگهی +عکس



کیت و ویلیام که تجربه زندگی مثل مردم عادی را در کارنامه دارند غالبا کارهایی مثل پخت و پز را خودشان انجام میدهند اما بنابر اظهارات کاخ باکینگهام وقت آن رسیده است که طبق سنت سلطنتی برای خود خدمتکار داشته باشند . آنها بارها توسط اعضای کاخ سلطنتی به سنت شکنی محکوم شده اند.

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

دوک و دوشس کمبریج که قرار است تابستان امسال اولین فرزند خود را در خانه نگهداری کنند با انتشار یک آگهی در خواست استخدام یک مستخدم را اعلام کردند تا در کارهای خانه و انجام امور منزل سلطنتی آنها به کیت کمک کند.آنها توضیح داده اند که خدمتکار باید کلیه امور منزل از جمله گردگیری، جارو، شستشو و آشپزی را انجام دهد و در کنار این کارها پولیش کردن ظروف نقره و برق انداختن ظروف کریستال نیز عنوان شده است. آنها تاکید دارند این شخص باید وفادار، مودب، تحصیل کرده باشد و همواره امور کلیه قسمتهای منزل را مد نظر داشته باشد.

آنها حقوق خوبی برای این کار در نظر گرفته اند و از دیگر مزایای این شغل خرید یک خودرو برای مستخدم جهت انجام کارهای بیرون منزل و همچنین جای خواب و غذای مجانی است. آنها میزان 37 ساعت کار در هفته و از ساعت 8:30 تا 5 بعد از ظهر را برای این فرد در نظر دارند.

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان