اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشكسوت داوری هم به علی دایی پیوست


پرویز سیار، داور قدیمی فوتبال هم به جمع كسانی پیوست كه بعضی از اشتباهات داوری را عامدانه می‌دانند. پیشكسوت داوری با تایید اظهارات دایی می‌گوید:

تابناک: پرویز سیار، داور قدیمی فوتبال هم به جمع كسانی پیوست كه بعضی از اشتباهات داوری را عامدانه می‌دانند. پیشكسوت داوری با تایید اظهارات دایی می‌گوید:

    « نمی‌شود تصور كرد كه كسی مثل علی دایی بدون سند و مدرك به كسی اتهام وارد كند. اینجاست كه به ضرب‌المثل معروف «تا نباشد چیزكی مردم نگویند چیزها» می‌رسیم. ضمن اینكه دایی یك فرد عادی نیست و كاملا سنجیده حرف می‌زند.

     دایی می‌گوید خطای محرز بازیكن سپاهان از سوی داور عمدا دیده نشده، بلكه عمدی بوده چون فاصله داور به صحنه نزدیك بوه است. او راست می‌گوید چون نمی‌شود قبول كرد كه داور از فاصله به آن نزدیكی صحنه را درست تشخیص ندهد. در این زمینه من هم به دایی می‌پیوندم.» سیار بر این باور است كه دایی بدون سند و مدرك به كسی اتهام وارد نمی‌كند: «چرا شخصی مانند دایی حرفی می‌زند كه به یك داور بربخورد؟ یعنی او اینقدر ناآگاه است كه چنین حرفی را بدون سند و مدرك بزند؟»


ویدیو مرتبط :
وقت اضافه: از حواشی علی دایی تا گاف های داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عقد قراردادی ۳ ساله/ علی دایی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست



با عقد قراردادی ۳ ساله

علی دایی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست

علی دایی با عقد قراردادی رسمی به مدت ۳ سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از حرف و حدیث‌های فراوان و بالاخره موافقت مسئولین باشگاه راه آهن علی دایی بعدازظهر امروز با عقد قراردادی به مدت سه سال رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

گفتنی است قرارداد امروز با پرسپولیس به امضای دهقان و وکیل دایی پیش‌بین با محمد رویانیان با رضایت دایی امضا شد.

همچنین دایی برنامه‌ای سه ساله، برنامه‌های اردویی، لیست بازیکنان، اردوها و بازی‌های تدارکاتی را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داد.

دایی همچنین گزارشی از وضعیت بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس که قراردادشان را با این تیم تمام شده را نیز از مسئولان باشگاه پرسپولیس گرفت.

گفتنی است قرارداد اصلی روز جمعه همزمان با میلاد امام علی (ع) امضا خواهد شد./فارس