اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشتازان رقابت انتخابات 2016 آمریکا


نتایج یک نظرسنجی نشان داد، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی آمریکا از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار هستند.

خبرگزاری ایسنا: نتایج نظرسنجی گراویس مارکتینگ نشنال نشان داد، هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات و دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برخوردارند. در این نظرسنجی 1535 شهروند آمریکایی از ایالت‌های مختلف این کشور شرکت داشتند.

حدود 30 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که ترامپ را به دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه در عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترجیح می‌دهند. در همین حال، نتایج این نظرسنجی نشان داد که هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا کاندیدای محبوب دموکرات‌ها است و 55 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی وی را گزینه موردنظر خود از حزب دموکرات برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری آمریکا می‌دانند.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد که 52 درصد شهروندان آمریکا از عملکرد باراک اوباما، رییس‌جمهوری کنونی این کشور رضایت ندارند.


ویدیو مرتبط :
تریلر رقابت دو بازی محبوب و معروف FIFA 2016 با PES 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشتازان رقابت‌های انتخابات 2016 آمریکا


نتایج یک نظرسنجی‌ از رقابت تنگاتنگ دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا حاکی است.

خبرگزاری ایسنا: نتایج نظرسنجی روزنامه واشنگتن پست و شبکه خبری ای.بی.سی نشان داد، در حال حاضر دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رقیب اصلی هیلاری کلینتون کاندیدای دموکرات این انتخابات است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 46 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که حامی هیلاری کلینتون در انتخابات پیش رو هستند و در عین حال، 43 درصد از این شرکت‌کنندگان ترامپ را کاندیدای مورد نظر خود برای تصدی سمت ریاست‌جمهوری ایالات متحده در انتخابات آتی می‌دانند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هشتم نوامبر 2016 برگزار خواهد شد.

ترامپ که پیش‌تر فاصله بیشتری با کلینتون داشت، به تازگی حمایت تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها را به خود جلب کرده است.

در همین رابطه، اواسط مرداد ماه نتایج نظرسنجی گراویس مارکتینگ نشنال نشان داد، هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برخوردارند.