اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی پی.اس.جی با گلزنی ایبرا و کاوانی


تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

فارس: در یک مسابقه از هفته هجدهم لوشامپیونه فرانسه، تیم فوتبال رن میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود میلیونرهای پاریسی خاتمه یافت.

تیاگو موتا در دقیقه 19 و زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی و کاوانی 90 برای پاری‌سن ژرمن گلزنی کردند و الساندرینی در دقیقه 67 تنها گل رن را به ثمر رساند.

پاری سن ژرمن با این برد 43 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و رن در امتیاز 21 باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
کل کل پسران دیوید بکهام و ایبرا در تمرین پی اس جی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پی‌اس‌جی با هت تریک زلاتان


تیم فوتبال پاریسن ژرمن در جام حذفی باشگاه‌های فرانسه با درخشش زلاتان ابراهیموویچ به یک برد پرگل دست یافت.

خبرگزاری مهر: یکه تازی تیم فوتبال پاریسن ژرمن در لیگ باشگاهی فرانسه به جام حذفی این رقابتها نیز کشیده شد و این تیم چهارشنبه شب در رقابتهای جام حذفی فرانسه برابر حریف خود به یک برد پرگل دست یافت.

پاریسی‌ها که به مهمانی تیم نه چندان مطرح برس رفته بودند در پایان این تیم را 5 بر 2 شکست دادند. زلاتان ابراهیموویچ در این بازی هم با به ثمر رساندن سه گل ستاره پاریسی‌ها بود. تیاگو موتا و ازکوئیل لاوتزی هم دو گل دیگر پاریسن ژرمن را به ثمر رساندند تا برد پرگل دیگری برای این تیم رقم بخورد.