اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی پرگل رئال با هت‌تریک رونالدو


تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی به پیروزی پرگل دست یافت.

خبرگزاری فارس:  در یک دیدار از هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه پرگل 5 بر یک شکست دهد.

رونالدو در این دیدار هت‌تریک کرد و در دقایق 12 و 26(پنالتی) و 76 گلزنی کرد همچنین بنزما 18 و خدیرا 36 دیگر گل‌های رئال را به ثمر رساندند. همچنین گریزمان در دقیقه 61 تک گل سوسیداد را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این برد 31 امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی پرتغال با هت تریک رونالدو در 15 دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو/ اختلاف به 12 امتیاز رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و یکم لالیگا

پیروزی پرگل رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو/ اختلاف به 12 امتیاز رسید

ستاره پرتغالی رئال مادرید در پیروزی پرگل تیمش مقابل ختافه در هفته بیست و یکم لالیگا هت‌تریک کرد.

به گزارش فارس، رئال مادرید امروز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان ختافه بود و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد.

رئال مادرید که در این دیدار په‌په و کاسیاس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت از حضور ژابی آلونسو و سامی خدیرا در ترکیب اصلی نیز بی‌بهره بود.

ژوزه مورینیو مودریچ و اسین را در این مسابقه به بازی گرفته بود؛ اما سفیدپوشان در نیمه‌ اول نتوانستند کاری از پیش ببرند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

سرخیو راموس در دقیقه 53 اولین گل بازی را به ثمر رساند و پس از آن کریستیانو رونالدو در دقیقه 62 روی پاس زیبای مسعود اوزیل اختلاف را به 2 گل رساند. ستاره پرتغالی 3 دقیقه بعد با پاس دی‌ماریا دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 72 نیز از روی نقطه پنالتی سومین گلش را به ثمر رساند.

رونالدو با هت‌تریک در این دیدار تعداد گل‌های این فصل خود را به 21 گل افزایش داد. این دومین هت‌تریک رونالدو در فصل اخیر است. وی پیش از این در دیدار مقابل لاکرونیا هم موفق به هت‌تریک شده بود.

رئال مادرید در حالی در این بازی به میدان رفت که هفته پرحاشیه‌ای را به دلیل صحبت‌های کاپیتان‌های تیم با رئیس باشگاه پشت سر گذاشت.

رئال با این پیروزی 43 امتیازی شدند و فعلا در فاصله 12 امتیازی بارسلونای صدرجدولی در مکان سوم ایستادند.

قوهای سفید مادرید چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری میزبان بارسلونا خواهند بود./فارس