اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا


پرسپولیس عصر چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت.

خبرآلاین: پرسپولیس عصر چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت.

پرسپولیس با توجه به فاصله زیادی که بین مسابقات رسمی‌اش افتاده، این هفته دو مسابقه تدارکاتی در نظر گرفته بود. بازی اول مقابل پیکان برگزار شد و بازی دوم مقابل سایپا. پرسپولیسی‌ها چهارشنبه عصر در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف سایپا رفتند و با تک گل کریم انصاری‌فرد این تیم را شکست دادند. انصاری فرد سابقه چند سال حضور در سایپا را دارد.

پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا



ویدیو مرتبط :
گل میداوودی به پرسپولیس دربازی سایپا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنجمین شکست پرسپولیس، این بار در کویر/ پیروزی ملوان و سایپا



پنجمین شکست پرسپولیس، این بار در کویر/ پیروزی ملوان و سایپا

تیم فوتبال پرسپولیس متحمل پنجمین شکست خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان این نارنجی‌پوشان میزبان بودند که با نتیجه 2 بر یک حریف پرستاره خود را شکست دادند.

** نیمه اول

در دقایق ابتدایی بازی مس کرمان بازی را در اختیار داشت و روی دروازه پرسپولیس فشار آورد اما پس از آن پرسپولیسی‌ها روی ضد حمله صاحب موقعیتی شدند که با اشتباه مهاجم پرسپولیس از دست رفت.

در ادامه بازی پرسپولیسی‌ها صاحب موقعیت دیگری شدند که محمد نوری نتوانست موفق عمل کند و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 16 بازی مس کرمان روی پاس گل غلامرضا عنایتی که با سر ارسال کرد و ضربه مصطفی شجاعی که در شرایط نامناسبی زده شد توانست دروازه نیلسون برزیلی را باز کند.

در دقیقه 31 بازی سانتری از سمت چپ دروازه پرسپولیس انجام شد و شجاعی تلاش کرد تا خودش و تیمش را دو گله کند اما این بار ناکام ماند.

در دقیقه 44 بازی مهدی مهدوی‌کیا توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به صورت مستقیم دروازه تیم مس کرمان را باز کند.

*** نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها بهتر از مس این نیمه را آغاز کرده بودند اما در خلق موقعیت آنچنان موفق نبودند. در دقیقه 59 حسین ماهینی در سمت چپ دفاع مس حرکت کرده بود وارد محوطه جریمه شد و سعی داشت با انداختن خود روی زمین برای تیم خود پنالتی بگیرد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد و همین توپ در بازگشت به ضد حمله مس تبدیل شد که شوت زیبا و مهار نشدنی مصطفی شجاعی این توپ را تبدیل به دومین گل کرمانی‌ها کرد.

شاگردان ژوزه برای جبران دوباره عقب‌ افتادگی رو به توپ‌های بلند آورده بودند. در دقیقه 69 هادی نوروزی می‌توانست در موقعیتی تقریبا تک به تک دروازه مس را باز کند اما شوت او با تکل به موقع مدافع مس بازگشت داده شد.

دو دقیقه بعد کریم انصاری فرد در یک موقعیت مشابه می‌توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه شهدادنژاد به بیرون رفت.

در دقیقه 75 غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان به جای رضا نورمحمدی و محمد نوری وارد زمین شدند تا ژوزه نشان دهد به هیچ وجه نمی‌خواهد در این بازی ا متیازی از دست دهد. اما این تعویض‌ها نیز برای پرسپولیس سودی نداشت تا بازی با همین نتیجه به سود مس به پایان برسد.

مس با این پیروزی 15 امتیازی شد و پرسپولیس که روند خوبی را آغاز کرده بود 14 امتیازی ماند.

**

سایپا هم در خانه با یک گل نفت آبادان را شکست داد. اسحاق سبحانی (52) تک گل سایپا را به ثمر رساند.

راه آهن در خانه با یک گل مغلوب ملوان شد. جلال رافخایی (34) برای ملوان گلزنی کرد تا احمدزاده سومین پیروزی پیاپی خود را با ملوان کسب کند./ایسنا

 

برای مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید.