اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی شاگردان کواچ در لیگ ایتالیا


تیم والیبال پروجا در هفته بیست‌ویکم سری A۱ ایتالیا از سد تیم دیاتک ترنتینو گذشت.

تسنیم: تیم والیبال پروجا در هفته بیست‌ویکم سری A۱ ایتالیا از سد تیم دیاتک ترنتینو گذشت.

تیم والیبال «سیر سیفتی ورونا» در هفته بیست‌ویکم سری A1 والیبال ایتالیا با نتیجه 3 بر یک تیم دیاتک ترنتینو را شکست داد. شاگردان اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ست‌های اول،‌ دوم و چهارم را با نتیجه مشابه 25 بر 19 بردند و در ست سوم 21 بر 25 شکست خوردند.

در این بازی الکساندر آتاناسیویچ و نمانیا پتریچ به ترتیب 15 و 15 امتیاز برای پروجا کسب کردند. تسوتان سوکولوف نیز 22 امتیاز برای ترتنیتو به دست آورد. در حال حاضر، پروجا با 16 پیروزی، 5 شکست و 45 امتیاز بعد از پیاچنزا (54 امتیاز) و لوبه بانکا (53 امتیاز) تیم سوم جدول است.

تیم اکسپریوا مولفه‌تا نیز که هدایت آن را خوان سیچلو،‌ مربی سابق تیم ملی ایران به عهده دارد با 6 پیروزی، 15 شکست و 17 امتیاز در مکان یازدهم سری A1 ایتالیا ایستاده است.


ویدیو مرتبط :
حواشی دیدار ایران - تونس | اولین پیروزی شاگردان کواچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان آسیا/ پیروزی شاگردان مظلومی ،استقلال حریف سپاهان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ قهرمانان آسیا/

پیروزی شاگردان مظلومی ،استقلال حریف سپاهان

تیم فو3تبال استقلال با برتری برابر نسف‌قارشی ازبکستان حریف سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

تیم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف میزبان خود نسف‌قارشی ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

یرکوویچ در دقیقه 10 و مجتبی جباری در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی گل‌های استقلال را وارد دروازه میزبان کردند. مهدی امیرآبادی از استقلال در دقیقه 70 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

 

استقلال با این پیروزی 11 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آینده در این مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. دیدارهای مرحله یک هشتم تک حذفی است.

 

در این گروه الجزیره امارات پیش از این با 13 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعد قطعی کرده بود. دیدار امشب این تیم با الریان 6 امتیازی تاثیری در سرنوشت گروه ندارد.

نسف‌قارشی هم با یک امتیازی که در بازی رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ایستاد.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران نیز چهارشنبه هفته آینده در جده با الاتحاد عربستان دیدار خواهد کرد./ورزش3