اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی تیم امید فوتبال ایران برابر عمان


تیم ملی امید با تک گل مسعود حسن زاده در دقیقه 21 توانست برابر عمان به پیروزی برسد.

سایت گل: تیم ملی امید با تک گل مسعود حسن زاده در دقیقه 21 توانست برابر عمان به پیروزی برسد.

 تیم زیر 22 ساله های ایران بهتر از بازی قبلی مقابل عمان ظاهر شد و به آینده امیدوارمان کرد.

امید عمان صفر – امید ایران یک

گل: مسعود حسن زاده (21)

داور: ماجد الحربی

اخطار: مرتضی پورعلی گنجی و امین حاج محمدی (ایران)

تماشاگر: حدود پنجاه نفر

ورزشگاه سلطان قابوس (مسقط)

تیم عمان: قیصر الحبسی، مانع سبیت، باسل الرواحی، نذیر المسکری، مهیب عزت، عبدالله نوح، سامی مبارک، حاتم الحمحمی (78- احمد السیابی)، خلیل العلوی (65- احمد خلفان)، حمود السعدی (83- سلیمان سعید) و عبدالله صالح (51- سامی خمیس).

سرمربی: جورج فیلیپ

تیم ایران: سیدحسین حسینی، وحید اسماعیل بیگی (81- میلاد غریبی)، محمدامین حاج محمدی، فردین عابدینی، هادی محمدی (75- عمار نیک کار)، اکبر ایمانی (75- مرتضی پورعلی گنجی)، مسعود ریگی (62- شهاب کرمی)، محسن مسلمان، امین جهان عالیان (58- سامان نریمان جهان)، فرشاد احمدزاده (68- مرتضی تبریزی) و مسعود حسن زاده (62- کاوه رضایی).

سرمربی: علیرضا منصوریان

نیمه اول: هر دو تیم با شش تغییر نسبت به بازی قبلی وارد میدان شدند. عمان به نسبت دیدار قبلی تهاجمی تر ظاهر شده و روی دروازه ایران فشار می آورد. در این نیمه، حفظ توپ و پاس های متوالی در میانه میدان در دستور کار ایران قرار داشت. محسن مسلمان بازیکن محوری سپیدپوشان بود که پایه گذار گل ایران در این نیمه شد و یک شوت به سمت دروازه عمان زد که دروازه بان آن را مهار کرد.

در سوی مقابل، شوت حمود السعدی در دقیقه دهم توسط مدافعان ایران از دهانه دروازه برگشت داده شد و ضربه زمینی و محکم حاتم الحمحمی با واکنش سیدحسین حسینی به کرنر رفت.

نیمه دوم: عمان برای جبران نتیجه تلاش می کرد و تیم ایران مثل 45 دقیقه ابتدایی با گردش توپ در میانه میدان ضمن کنترل فشار میزبان، روی فرار و ارسال های بازیکنان کناری اش برنامه داشت. در ابتدای این نیمه شوت حمود السعدی خطرناک ترین بازیکن عمان توسط حسینی مهار شد. شوت راه دور نریمان جهان بازیکن تعویضی ایران نیز راهی به دروازه عمان پیدا نکرد. مهم ترین موقعیت گلزنی عمان در دقیقه 70 اتفاق افتاد که ضربه سر سامی مبارک دور از دستان حسینی به تیر عمودی دروازه ایران برخورد کرد.

تیم ایران بعد از تعویض های منصوریان و در 10 دقیقه پایانی حالتی کاملاً تهاجمی گرفت و دروازه عمان را هدف قرار داد. ابتدا کاوه رضایی قدر موقعیت تک به تک را ندانست و توپ را به سینه قیصر الحبسی زد و در دقیقه 88 شوت سرضرب شهاب کرمی به تیر عمودی دروازه خورد تا ایران در نهایت، پیروزی یک بر صفر مقابل عمان را تکرار کند.

در مجموع تیم ایران بهتر و هماهنگ تر از بازی اول مقابل عمان ظاهر شد. تیم زیر 22ساله های ایران با اضافه شدن غایبین و انجام بازی های تدارکاتی بیشتر می توانند مدعی اصلی قهرمانی زیر 22 ساله های آسیا در ژانویه 2014 باشند.

شرح گل:

0-1 (ایران): محسن مسلمان توپ را از نذیر المسکری بازیکن عمان ربود و در یک ضدحمله سریع با پاس در عمق مسعود حسن زاده را صاحب توپ کرد که ضربه پای چپ حسن زاده به زاویه مخالف، تک گل بازی را رقم زد.

اتفاقات مسابقه:

1) به غیر از محسن مسلمان و چهار بازیکن خط دفاعی، شش بازیکن دیگر تیم ایران نسبت به بازی قبلی مقابل عمان تغییر کردند.

2) در اواخر نیمه اول وقتی حاج محمدی روی زمین افتاده بود، بازیکنان عمان به بازی ادامه دادند. آن ها اعتقاد داشتند حاج محمدی برای وقت کشی روی زمین افتاده است.

3) علی منصوریان از سرمربی فرانسوی عمان خواست تا هر تیم بتواند از هفت تعویض در جریان مسابقه استفاده کند که فیلیپ با این موضوع موافقت کرد.

4) صندلی های ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط همانند بازی قبلی دو تیم، خالی از تماشاگر بودند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام تاریخ و ساعت بازیهای تیم ملی فوتبال امید ایران



 

 

 

اعلام تاریخ و ساعت بازیهای تیم ملی فوتبال امید ایران

 

رقابتهای فوتبال بازیهای آسیایی گوانگجو از تاریخ 16 آبان آغاز خواهد شد.

از هر گروه ‌‌٢ تیم اول به علاوه چهار تیم سومی که بهترین عملکرد را داشته باشند به مرحله یک هشتم نهایی راه می یابند. تیم ملی امید ایران در گروه دوم مسابقات با بحرین، ویتنام و ترکمنستان همگروه است.

در مرحله یک هشتم نهایی، تیم ایران در صورت اول شدن در گروه خود با تیم سوم یکی از گروههای A,C,D روبرو می شود. در صورتی که تیم ایران در گروه خود دوم شود، با تیم دوم گروه F روبرو می شود و اگر به عنوان تیم سوم صعود کند، با تیم اول گروه C باید بازی کند.

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ‌‌٢٦ و ‌‌٢٧ آبان، مرحله یک چهارم نهایی ‌‌٣٠ آبان، مرحله نیمه نهایی ‌‌٢ آذر و بازی فینال و رده بندی روز ‌‌٤ آذر برگزار می شود.

برنامه بازی‌های ایران در مرحله گروهی :

دوشنبه ‌‌١٧ آبان: ایران- ترکمنستان - ساعت ‌‌١٤:30 به وقت ایران

چهارشنبه ‌‌١٩ آبان: ایران- بحرین - ساعت ‌‌١٤:30 به وقت ایران

شنبه ‌‌٢٢ آبان: ایران- ویتنام- ساعت ‌‌١٤:30 به وقت ایران