اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرمرد 67 ساله، زنش را خفه كرد



قتل,قاتل,اخبار حوادث

 

پیرمردی كه اقدام به خفه‌كردن همسر 64 ساله‌اش كرده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین روزهای خردادماه سالجاری هنگامی كه دختر جوان برای پرس و جوی احوال والدینش كه به تنهایی با یكدیگر زندگی می‌كردند، با آنان تماس گرفت، پدرش از وی خواست كه سریعتر خودش را به خانه برساند چرا كه حال مادرش مناسب نیست.

 

در ادامه وقتی فرزندان پیرمرد 67 ساله به خانه پدرشان مراجعه كردند، با پدرشان در حالی روبرو شدند كه به دلیل مصرف موادشوینده در معرض مرگ قرار داشت و مادرشان نیز كه مدت‌ها از مرگش گذشته بود در اتاق‌خواب افتاده بود.فرزندان پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند و پدرشان را كه به شدت مسموم شده بود برای مداوا به بیمارستان منتقل كردند.

 

پس از ترخیص پیرمرد از بیمارستان، ماموران فرماندهی انتظامی رشت تحقیقات از وی را آغاز كردند و وی سرانجام به خفه‌كردن همسرش معترف شد.

 

به گزارش ایسنا در تحقیقات پلیس مشخص شد این پیرمرد دارای سابقه بستری در بیمارستان روانی نیز بوده است.

 

متهم به هویت «ز-خ» پس از اعتراف و پذیرش بزه انتسابی به دادسرا معرفی و پس از آن به اتهام قتل‌عمد همسرش روانه زندان شد.... /isna.ir


ویدیو مرتبط :
پیرمرد 67 ساله نودشه ای محبوب جوانان ورزشکار مریوانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرمرد 67 ساله سنگدل، زنش را خفه کرد


پیرمردی که اقدام به خفه‌کردن همسر 64 ساله‌اش کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: پیرمردی که اقدام به خفه‌کردن همسر 64 ساله‌اش کرده بود، دستگیر شد.

 در آخرین روزهای خردادماه سالجاری هنگامی که دختر جوان برای پرس و جوی احوال والدینش که به تنهایی با یکدیگر زندگی می‌کردند، با آنان تماس گرفت، پدرش از وی خواست که سریعتر خودش را به خانه برساند چرا که حال مادرش مناسب نیست.

 در ادامه وقتی فرزندان پیرمرد 67 ساله به خانه پدرشان مراجعه کرد، با پدرشان در حالی روبرو شد که به دلیل مصرف موادشوینده در معرض مرگ قرار داشت و مادرشان نیز که مدت‌ها از مرگش گذشته بود در اتاق خواب افتاده بود.


فرزندان پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند و پدرشان را که به شدت مسموم شده بود برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند. پس از ترخیص پیرمرد از بیمارستان، ماموران فرماندهی انتظامی رشت تحقیقات از وی را آغاز کردند و وی سرانجام به خفه‌کردن همسرش معترف شد.

 در تحقیقات پلیس مشخص شد این پیرمرد دارای سابقه بستری در بیمارستان روانی نیز بوده است. متهم  پس از اعتراف و پذیرش بزه انتسابی به دادسرا معرفی و پس از آن به اتهام قتل‌عمد همسرش روانه زندان شد.