اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرمردی همسرش را با گوشت کوب کشت



پیرمرد 75 ساله ای همسرش را در پی بروز اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

به گزارش خراسان، ظهر روز پنج شنبه گذشته، ماموران کلانتری شهرک ناجا در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان قتل پیرزن 72 ساله ای در منزل مسکونی قرار دادند.

 

دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر صفائیان در محل وقوع حادثه تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی ها نشان داد: پیرزن با وارد آمدن ضربات گوشت کوب به قتل رسیده است.

 

همسر این زن که در محل جنایت دستگیر شده بود، انگیزه خود از این جنایت را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد. او ابتدا می گفت: وقتی من بیرون از منزل رفتم و دوباره بازگشتم دیدم جسد همسرم داخل اتاق افتاده است.

 

این مرد که بازنشسته یکی از مراکز خدمات عمومی است با دستور قضایی و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. گزارش خراسان حاکی است: همچنین بررسی ها در محل وقوع جنایت مشخص کرد که صحنه نزاع پیرمرد و همسرش توسط دوربین ضبط شده است.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
خرید بهترین گوشت کوب برقی بازار-10 برند برتر گوشت کوب برقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد 75 ساله زنش را با گوشت کوب کشت!


ظهر روز پنج شنبه گذشته، ماموران کلانتری شهرک ناجا در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان قتل پیرزن 72 ساله ای در منزل مسکونی قرار دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر صفائیان در محل وقوع حادثه تحقیقات در این باره آغاز شد.

روزنامه خراسان: ظهر روز پنج شنبه گذشته، ماموران کلانتری شهرک ناجا در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان قتل پیرزن 72 ساله ای در منزل مسکونی قرار دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر صفائیان در محل وقوع حادثه تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی ها نشان داد: پیرزن با وارد آمدن ضربات گوشت کوب به قتل رسیده است. همسر این زن که در محل جنایت دستگیر شده بود، انگیزه خود از این جنایت را اختلافات خانوادگی با همسرش عنوان کرد. او ابتدا می گفت: وقتی من بیرون از منزل رفتم و دوباره بازگشتم دیدم جسد همسرم داخل اتاق افتاده است. این مرد که بازنشسته یکی از مراکز خدمات عمومی است با دستور قضایی و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

گزارش خراسان حاکی است: همچنین بررسی ها در محل وقوع جنایت مشخص کرد که صحنه نزاع پیرمرد و همسرش توسط دوربین ضبط شده است.