اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرلو می تواند رئال مادرید را قهرمان کند


حضور پیرلو در پشت سر سه هافبک هجومی رئال، دی ماریا و اوزیل و رونالدو، قدرت بازیسازی رئال مادرید را به شدت افزایش می دهد. در این صورت، یکی از دو هافبک دفاعی فعلی رئال باید نیمکت نشین شود.

عصرایران: اینکه کارلو آنجلوتی به مدیران باشگاه رئال مادرید پیشنها کرده است برای فصل آینده، آندره آ پیرلو را بخرند، شاید پیشنهاد اصولی ای نباشد. پیرلو 34 ساله است و احتمالاً یکی دو سال دیگر بیشتر بازی نمی کند. اما رئال مادرید هم تیمی نیست که همه خریدهایش با نگاه به آینده دور و دراز انجام شود.

رئالی ها چند سال است که کاکا را به عنوان بازیکنی تقریباً بی‌مصرف در تیم خودشان نگه داشته اند و هزینه هنگفتی هم بابت حفظ او می پردازند. بی تردید آنها می توانند سر کیسه را شل کنند و پیرلوی پیر را نیز به خدمت بگیرند بلکه سال آینده، به لطف بازیسازی او، بتوانند قهررمان اوپا شوند.

حضور پیرلو در پشت سر سه هافبک هجومی رئال، دی ماریا و اوزیل و رونالدو، قدرت بازیسازی رئال مادرید را به شدت افزایش می دهد. در این صورت، یکی از دو هافبک دفاعی فعلی رئال باید نیمکت نشین شود.



اینکه پیرلو جای ژابی آلونسو را می گیرد یا خدیرا، به نظر سرمربی فصل آینده رئال بستگی دارد. ولی قطعاً حضور پیرلو در قلب خط میانی رئال، به سود این تیم است چرا که آلونسو و خدیرا بیشتر توپ‌خراب‌کن‌اند و نمی توانند همانند پیرلو، طراحی تمام‌عیار در پشت سر سه هافبک تهاجمی مادریدی ها باشند.

ضعف بازیسازی هافبک های دفاعی رئال مادرید، در دو بازی رفت و برگشت با بوروسیا دورتموند به خوبی مشهود بود. یعنی اگر تیم حریف رونالدو و اوزیل و دی ماریا را خنثی کند، آلونسو و خدیرا نمی توانند با بازیسازی باکیفیت، فشار را از دوش این سه نفر بردارند. حتی مودریچ هم در بازی برگشت با دورتموند نتوانست خلاء ناشی از مهار مسعود اوزیل را پر کند.

پیرلو قطعا می تواند گره هایی را در خط میانی رئال بگشاید. علاوه بر این، او خودش نیز سخت مشتاق قهرمانی اروپا در این سال های آخر توپ‌زدنش است. پیرلو مثل کاکا بی‌انگیزه نیست. انگیزه پیرلو، امتیازی مضاعف برای رئال مادرید خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 1-0 یوونتوس / فینال لیگ قهرمان اروپا 1998

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید قهرمان جام برنابئو شد



 

 

 

رئال مادرید قهرمان جام برنابئو شد

شاگردان خوزه مورینیو با درخشش دی ماریا و فان‌در‌فارت بر قهرمان لیگ دسته اول اروگوئه با نتیجه دو بر صفر چیره شدند.

گل دقیقه 68 دی‌ماریا و 91 فان‌در‌فارت باعث شد تا رئال مادرید مورینیو همچنان بدون شکست به حرکت خود ادامه دهد.

حریف رئال مادرید در جام موسوم به سانتیاگوبرنابئو، تیم فوتبال باشگاه پنارول قهرمان لیگ اروگوئه بود.

بیش از 70 هزار نفر از این دیدار دیدن کرده و حاضر به خرید بلیت‌های 60، 70 و 80 یورویی آن شدند.