اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرزن 80 ساله باردار شد!


یك پیرزن 80 ساله تونسی كه به دلیل بیماری به بیمارستان مراجعه كرده بود با كمال تعجب فهمید كه چهار ماهه باردار است.

جام جم آنلاین: یك پیرزن 80 ساله تونسی كه به دلیل بیماری به بیمارستان محلی سیدی بوزید مراجعه كرده بود با كمال تعجب فهمید كه چهار ماهه باردار است.
 
این زن 80 ساله  مدتی بود كه احساس بیماری كرده و حال تهوع به او دست می داد. وی به بیمارستان سیدی بوزید رفت و پزشكان پس از معاینه به پیرزن گفتند كه چهار ماهه باردار است.
 
مادر 80 ساله به پزشكان اصرار كرد كه به دلیل مشكلاتی كه بارداری و زایمان برای او و همسر 81 ساله اش به بار می آورد، وی را مورد سقط جنین قرار دهند.
 
اما پزشكان به دلیل كه عمر جنین چهار ماهه است از پذیرفتن درخواست سقط جنین پیرزن خودداری كرده و برای او زایمانی خوب و تولد فرزندی سالم را آرزو كردند.
      


ویدیو مرتبط :
ننه آبی ، پیرزن 80 ساله استقلالی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت طلاجات با بستن دست و پای پیرزن 80 ساله



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت طلاجات

 

اخبار حوادث - دستبرد سارقان نقابدار به پیرزن تنها/ سرقت طلاجات با بستن دست و پای پیرزن 80 ساله

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک استان خوزستان از دستگیری سارقان به عنف توسط پلیس این شهرستان در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

سرهنگ اکبر کروندی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در گفتگو باباشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل پیرزنی 80 ساله در این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 12 در محل وقوع جرم حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید 2 نفر سارق با سر و صورت پوشیده وارد منزل پیرزن شده و با بستن دست و پای او بوسیله سیم اقدام به سرقت تعداد 9 عدد النگوی طلا به ارزش 30 میلیون ریال و مبلغ حدود 2 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد نموده اند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با تشکیل اکیپ ویژه و انجام کارهای اطلاعاتی در کمتر از 2 ساعت مأموران موفق شدند مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند که با هماهنگی مقام قضایی و با ورود پلیس به مخفیگاه سارقان یکی از آنها دستگیر و اموال مسروقه نیز در بازرسی از مخفیگاه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: پلیس پس از شناسایی محل اختفای متهم ردیف دوم که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بود وی را که با دیدن پلیس قصد فرار داشت دستگیر کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران