اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرزن ۸۴ ساله ۲ پیرزن دیگر را کشت



 

سرقت یاقوت هشت میلیارد تومانی

 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع ۲ فقره قتل و دستگیری قاتل ۸۴ ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، قاسمعلی یوسفخانی گفت: در پی اعلام مرگ دو زن در خانه سالمندان، پلیس جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد دو پیرزن ۸۱ ساله و ۷۹ ساله به دلیل این که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، به بیمارستان انتقال یافته اما بر اثر شدت جراحات، هر ۲ نفر فوت کرده اند.

یوسفخانی تصریح کرد: پس از تحقیقات مشخص شد هر دو زن فوت شده توسط پیرزنی ۸۴ ساله که در همان مرکز نگهداری می شود، به وسیله شیئی سنگین مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند. وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
بازی بولینگ پیرزن ۸۴ ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرزن 84 ساله، 170 سال عمر را کشت!


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع 2 فقره قتل و دستگیری قاتل 84 ساله در این شهرستان خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع 2 فقره قتل و دستگیری قاتل 84 ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان شمالی، قاسمعلی یوسفخانی گفت: در پی اعلام مرگ دو زن در خانه سالمندان، پلیس جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو پیرزن 81 ساله و 79 ساله به دلیل این‌که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، به بیمارستان انتقال یافته اما بر اثر شدت جراحات، هر 2 نفر فوت کرده‌اند.

یوسفخانی تصریح کرد: پس از تحقیقات مشخص شد هر دو زن فوت شده توسط پیرزنی 84 ساله که در همان مرکز نگهداری می‌شود، به وسیله شیئی سنگین مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


منبع: تابناک