اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیراهن "مالدینی" 4 زندانی را آزاد كرد



اخبار ,اخبار اجتماعی , پیراهن مالدینی

 

اخبار اجتماعی - پیراهن "مالدینی" 4 زندانی را آزاد كرد

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند گفت: از محل فروش همت عالی ، 10 درصد از مبلغ 300 میلیون تومانی پیراهن به فروش رفته فوتبالیست مشهور ایتالیایی (پائولو مالدینی) که برای انجام امور خیریه اختصاص یافته بود  به منظور آزادی 4 زندانی نیازمند تحویل مدیرعامل ستاددیه کشور شد.

سید اسدالله جولایی در برنامه تلویزیونی ویتامین 3 گفت: هرچند با تصویب قانون بیمه اجباری شخص ثالث تعداد زندانیان راننده چند ده هزار نفری سابق، امروز به حداکثر 1500 نفر تقلیل پیدا کرده اما برای به حداقل رساندن همین آمار بابد تنها از طریق فرهنگ سازی اقدام كنیم.
 
در ادامه این برنامه تلویزیونی با اختصاص یک فقره چک بانکی 30 میلیون تومانی حاصل از فروش پیراهن "پائولو مالدینی" که در پایان بازی دوستانه پیشکسوتان باشگاههای پرسپولیس و آث میلان در تهران برگزار شد، پیراهن ورزشی این بازیکن ما بین مالدینی و پایان رأفت رد و بدل شد، 4 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری که تعداد سه نفر از آنها نیز در استودیوی این برنامه حضور داشتند، آزاد شدند.
 
مجری برنامه صبحگاهی ویتامین 3 در پایان ضمن توضیح مراحل مختلف این اقدام خیرخواهانه گفت: برای جمع آوری مبلغ 300 میلیون تومانی که تمام مراحل آن نیز پیش روی هموطنان عزیز صورت گرفت، در کنار عنایت چهره های آشنایی چون حسین هدایتی، سیدمحمد هادی ایازی، منصور مختاری و حبیب کاشانی و... شاهد بودیم راننده یک تاکسی، دخل یک روز کاری خود و یا یک تازه عروس و داماد دستبند ازدواج شان را برای دستگیری از هموطنان نیازمندشان به این امر اختصاص دادند.
 اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند



 

 

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند

 

قشقاوی خبر داد؛

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند


بدنبال پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولی کشورمان در بصره، مقامات عراقی با آزادی 12 نفر از زندانیان ایرانی که به جرم ورود غیر مجاز در عراق دستگیر و زندانی شده بودند موافقت کردند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از آزادی 12 نفر از زندانیان ایران در عراق خبر داد.
حسن قشقاوی معاون کنسولی و ایرانیان وزارت امورخارجه در این زمینه اعلام کرد: بدنبال پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولی کشورمان در بصره، مقامات عراقی با آزادی 12 نفر از زندانیان ایرانی که به جرم ورود غیر مجاز در عراق دستگیر و زندانی شده بودند موافقت کردند...../تحلیل:ایلنا