اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیراهن جباری به نوری رسید


باشگاه استقلال یکشنبه شب شماره پیراهن بازیکنان این تیم را برای فصل جدید انتخاب کرد. بر این اساس پیراهن شماره 8 استقلال که 8 سال بر تن مجتبی جباری بود را پژمان نوری بر تن خواهد کرد.

روزنامه تماشا: باشگاه استقلال یکشنبه شب شماره پیراهن بازیکنان این تیم را برای فصل جدید انتخاب کرد. بر این اساس پیراهن شماره 8 استقلال که 8 سال بر تن مجتبی جباری بود را پژمان نوری بر تن خواهد کرد.

پیراهن جباری به نوری رسید

طبق این اعلام مهدی رحمتی با شماره 1، خسرو حیدری با شماره 2، جی لوید ساموئل با شماره 3، امیرحسین صادقی با شماره 4، حنیف عمران زاده با شماره 5، جواد نکونام با شماره 6، فرهاد مجیدی با شماره 7، پژمان نوری با شماره 8، آرش برهانی با شماره 9، سیاوش اکبرپور با شماره 10، محمد قاضی با شماره 11، آندرانیک تیموریان با شماره 14، هاشم بیک زاده با شماره 16، احمد جمشیدیان با شماره 20، علیرضا نیکبخت واحدی با شماره 21، سید حسین حسینی با شماره 22، فردین عابدینی با شماره 26، مهدی نظری با شماره 32 و پژمان منتظری با شماره 23 به زمین خواهند رفت.

در این لیست بازیکنان فصل قبل استقلال عموما بدون تغییر با شماره های سال قبل شان به میدان خواهند رفت و از جمع بازیکنان جدید نیز فقط جاسم کرار و لاوره شماره پیراهن شان مشخص نشده.


ویدیو مرتبط :
پیراهن جدید مسی رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن جباری در دربی به چه کسی رسید / عکس



 

 پیراهن جباری در دربی به چه کسی رسید / عکس

 

پیراهن مجتبی جباری که با آن دو گل در دربی زده بود را بعد از بازی، یک روحانی از او گرفت.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام مالک، روحانی باشگاه استقلال پس از پایان دربی، پیراهنی را که جباری با آن گلزنی کرده بود را از او به یادگار گرفت. مالک که همیشه شوخ است، می گوید: «این پیراهن را به چه کسی بدهد بهتر از من!»

 

 پیراهن جباری در دربی به چه کسی رسید / عکس