اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیدا کردن حلقه ازدواج در دریا بعد از 6 سال



اخبار,اخبار گوناگون , حلقه ازدواج

یک مرد انگلیسی که ۶ سال پیش حلقه ازدواج خود را در دریا گم کرده بود به تازگی آن را در همان دریا پیدا کرد.

به گزارش فارس، «مارک ترون» اهل انگلستان 6 سال پیش انگشتر ازدواج خود را هنگامی که در حال نجات شخصی در دریا بود، گم کرد و حدود چند ماه در اعماق دریا به دنبال انگشتر خود بود اما نتوانست آن را پیدا کند.

به تازکی دوست وی «استیو وولفورد» یک شی براق در آب پیدا کرد و این همان انگشتر مارک بود که در سال 2009 گم شده بود.

استیو گفت: زمانی که مشغول راه رفتن در گل و لای بودم چشمم به یک حلقه افتاد و متوجه شدم این همان حلقه دوستم است که گم کرده بود.

 

اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو مرتبط :
آموزش پیش از ازدواج -بهتر کردن رابطه زناشویی -پیدا کردن یک مشاور ازدواج خوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیدا شدن حلقه ازدواج یک زوج پس از 40 سال!


یک مرد آمریکایی که ۴۰ سال پیش حلقه ازدواج خود را در یک زمین فوتبال گم کرده بود، در نهایت از طریق یک روزنامه محلی توانست حلقه خود را پیدا کند.

خبرگزاری فارس: یک مرد آمریکایی که ۴۰ سال پیش حلقه ازدواج خود را در یک زمین فوتبال گم کرده بود، در نهایت از طریق یک روزنامه محلی توانست حلقه خود را پیدا کند.
 
حدود 40 سال پیش، "نانسی بونل" و نامزدش "تیم" برای نشان دادن عشق خود در سال 1973 در مراسم ازدواج با یکدیگر حلقه ازدواج و پیوند رد و بدل کردند.



تیم هر زمان که به بازی فوتبال می‌رفت، حلقه خود را از دستانش خارج می‌کرد اما یک روز که به بازی می‌رفت، حلقه ازدواج خود را گم کرد.

این زوج آمریکایی مدت زمان زیادی صرف پیدا کردن حلقه ازدواج خود کردند اما موفق نشدند تا اینکه اخیراً روزنامه محلی "ریپون رکورد" داستانی را گزارش کرد و اعلام کرد که یک حلقه ازدواج در زمین فوتبالی پیدا شده است.

نانسی پس از خواندن این مطلب به روزنامه زنگ زد  اما به او گفتند که یک شخص دیگر ادعای مالکیت این حلقه را کرده است.

مدتی پس از این ماجرا نانسی در یک روز زمانیکه به خانه بازمی‌گشت با چند غریبه در مقابل خانه‌اش روبرو شد که دوربین فیلمبرداری به دست داشتند و پس از باز کردن در خانه مشاهده کرد که تیم، حلقه‌ای را که 40 سال پیش گم کرده بود را پیدا کرده و یک خراش روی این حلقه مشاهده شده بود.