اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیدا شدن یک حلقه مار 1.5 متری در داخل خودرو



اخبار,اخبار حوادث ,مار

 

اخبار حوادث - پیدا شدن یک حلقه مار 1.5 متری در داخل خودرو

عصر روز گذشته پیدا شدن یک حلقه مار در داخل خودرو پرشیا خبرساز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته در پی تماس راننده خودرو پژو پارس با سامانه 125 از وجود یک حلقه مار در داخل خودرو خبرداد که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی 2 ایستگاه را به شهریار خیابان مطهری اعزام کرد.

گفتنی است، یک حلقه مار یک ونیم متری درداخل یک خودرو پرشیا زیر صندلی مخفی شده بود که پس از حضور آتش نشانان مار به دام افتاد و رعب و وحشت راننده به پایان رسید.

خوشبختانه این مار یک ونیم متری به کسی آسیب نرسانده بود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تولید سالانه 16 میلیون حلقه لاستیک خودرو در داخل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار مار 1.5 متری در یک خودرو



اخبار حوادث - شکار مار 1.5 متری در یک خودرو در سنندج

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، گفت: یک حلقه مار یک و نیم متری در داخل خودروی سواری پیکان صید شد. 

«مرتضی سنندجی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پیکان که از مسیر ترمینال مسافربری تهران به سمت میدان 12 فروردین در حال حرکت بود، که راننده‌ی خودرو عقبی متوجه وجود یک حلقه مار در زیر باک این خودرو می‌شود.
 
وی اظهار کرد: بلافاصله این شهروند، راننده‌ی پیکان سواری را از وجود یک حلقه مار مطلع کرد و خودروی پیکان در میدان 12 فروردین توقف کرده و راننده این خودرو با این سازمان تماس گرفتند.
 
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، یادآور شد: بلافاصله پس از تماس نیروهای ایستگاه شماره یک این سازمان به محل اعزام شده و با توجه به اینکه مار در زیر ماشین مخفی شده بود هم‌چنین با توجه به ازدحام زیاد جمعیت به سختی مار یک و نیم متری را از زیر ماشین بیرون آوردند.
 
سنندجی با بیان اینکه در یکماه اخیر این دومین مورد ورود مار به منازل و خودرو است به شهروندان توصیه کرد حین بازگشت از طبیعت وسائل و جعبه‌ی خودرو خود را بازدید کنند.
 
وی از آزادسازی این دو حلقه مار در دامن طبیعت خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در اینگونه موارد خودسرانه اقدام نکند و مراتب را از طریق شماره‌ی تماس 125 به این سازمان اطلاع دهند.
 اخبار حوادث - ایسنا