اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیداشدن دست بیگانگان در جنایات تروریستی



 

جنایت تروریست ها

 

زاهدان _ يک فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر با دقت به حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان بنگريم، دستهاي بيگانگان به ويژه آمريکا، انگليس و موساد در اين جنايتها ديده مي شود زيرا نمي خواهند ملت ايران و نظام اسلامي از عزت و اقتدار در منطقه برخوردار باشد.

 

سردار غلامرضا باغباني روز پنجشنبه طي گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در زاهدان افزود: موساد به پشتوانه برخي کشورهاي مي خواهد چهره انقلاب اسلامي ايران را در جهان کم رنگ نشان دهد.

 

وي اضافه کرد: به يقين در پشت حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان دشمنان انقلاب و ايران اسلامي حضور دارند.

 

او بيان کرد: با مرور حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان هدايت اين حوادث از بيرون مرزها رخ نمايي مي کند.

 

وي افزود: آمريکاييها، انگليسيها و سازمان جاسوسي رژيم اشغالگر قدس سعي دارند چهره اسلام و انقلاب اسلامي ايران را در دنيا مخدوش کنند.

 

او افزود: دشمنان انقلاب چشم ديدن اتحاد شيعه و سني و پيشرفت و توسعه سيستان و بلوچستان را ندارند لذا نمي خواهند مردم ايران با همدلي و اتحاد در راه اعتلاي انقلاب حرکت کنند.

 

اين فرمانده سپاه اظهار داشت: شهادت سرداران سپاه و سران طوايف، قبايل و مردم عادي نه تنها خللي در اتحاد مردم ايجاد نمي کند بلکه باعث وحدت و يکپارچگي بيشتر شيعه و سني مي شود.

 

وي تاکيد کرد: دشمنان اين مرز و بوم بدانند خون پاک شهدا، ريشه اين شرارتها را در منطقه خواهد خشکاند و جمهوري اسلامي با استفاده با همين مردم امنيت پايدار را در استان سيستان و بلوچستان برقرار مي کند.

 

او گفت: همرزمان شهيدان نيز با همان شيوه قبلي در راه امنيت پايدار منطقه قدم بر مي دارند و سپاه بطور قطع پاسخي کوبنده به جنايتکاران خواهد داد.

 

باغباني افزود: سپاه چشمه جوشان است، اگر سرداري شهيد شود سرداران ديگري پرچم و راه او را برافراشته، ادامه مي دهند و تا انقلاب امام زمان(عج) مبارزه حق عليه باطل ادامه خواهد داشت.

 

 


ویدیو مرتبط :
فجیع ترین جنایات گروه تروریستی داعش!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایات انقلابیون لیبی علیه طرفداران قذافی لو رفت؛ 300 جسد در گور دست جمعی!



 

 

جنایات انقلابیون لیبی علیه طرفداران قذافی لو رفت؛ 300 جسد در گور دست جمعی!

 

شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی گزارش داد شورای ملی انتقالی لیبی درباره جرایم انقلابیون علیه نیروهای معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور تحقیق می کند.

احمد بانی سخنگوی نظامی شورای ملی انتقالی لیبی اعلام کرد درباره هر کشتار دسته جمعی که از سوی نیروهای این شورا در درگیری با رژیم معمر قذافی رخ داده باشد،تحقیق می کند.

این اظهارات بانی در حالی مطرح می شود که ساکنان شهر سرت بیش از سیصد جسد از طرفداران قذافی را در این شهر در گور دسته جمعی دفن کرده اند.

برخی از ساکنان این شهر تاکید کردند برخی از این اجساد از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند که نشان دهنده عملیات اعدام گروهی است.

یاسر البردیسی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود این اجساد از احتمال کشتار غیرقانونی در شهر سرت در هفته های گذشته خبر می دهد، زمانی که نیروهای شورای انتقالی شهر سرت را محاصره کرده بودند.

به دلیل از هم پاشیدگی که در بیشتر این اجساد رخ داده است، روشن شدن هویت این افراد مقدور نشد.

همزمان با دفن صدها جسد در این شهر، سازمان دیده بان حقوق بشر نیز از شورای انتقالی خواست در باره این حادثه تحقیق کند.

تصاویر گورهای دسته جمعی ،نگرانی متحدان غربی این شورا را درباره وضع اجرای قانون و تشکیل دولت باثبات در دوران پس از قذافی برانگیخته است.

همچنین اقدام شورای انتقالی در نشان دادن اجساد قذافی و معتصم فرزند وی در شهر مصراته خشم بسیاری را در خارج برانگیخت و قبل از این که اجساد آنان از هم پاشیده شود دفن شدند.

مسئولان این شورا بارها اعلام کرده بودند سیطره ای بر افراد مسلح ندارند.

اما برخی شیوه رفتار با قذافی و طرفداران وی را در زمان بازداشت قابل توجیه می دانند و تاکید می کنند آنچه روی داد انتقام جویی انقلابیون از جنایت های رژیم قذافی در بیش از چهار دهه گذشته است../انتخاب