اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیتزا با طعم سرقت مسلحانه



دو پسر جوان وقتی دیدند غذایی برای پذیرایی از مهمانان ناخوانده خود ندارند، تصمیم عجیبی گرفتند. آنها با کشاندن پیک پیتزافروشی به محله‌ای، او را با چاقو تهدید و پیتزاهایش را سرقت کردند.

به گزارش جام‌جم ، دو شب پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر اراک تماس گرفت و برای دستگیری دو مرد سارق کمک خواست. ماموران با حضور در محل و مشاهده مالباخته، به تحقیق از وی پرداختند.

او در اظهاراتش به پلیس گفت: پیک پیتزافروشی هستم. مردی در تماس با محل کارم شش عدد پیتزا سفارش داد. من هم نشانی را گرفتم و برای رساندن پیتزاها و دریافت پول، به آنجا رفتم. اما هر چه محله را جست‌و‌جو کردم خانه موردنظر را پیدا نکردم. می‌خواستم به محل کارم بازگردم که ناگهان دو مرد جوان با چاقو سد راهم شدند و با تهدید به مرگ، مرا کتک زده و پیتزاها را دزدیدند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری آغاز شد تا این که ماموران سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد سارقان دو جوان بوده‌اند که در همان حوالی زندگی می‌کنند. در ادامه متهمان در خانه‌شان دستگیر شدند.

آنها با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفتند که پیک موتوری پیتزا‌‌فروشی را کتک زده و پس از تهدید، پیتزاهایش را سرقت کرده‌اند.

یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من و دوستم در خانه اجاره‌ای ساکن بودیم. شب حادثه دوستانمان به عنوان مهمان به خانه‌مان آمدند. آن شب پولی نداشتیم و موادغذایی‌مان هم تمام شده بود. برای این که آبرویمان پیش مهمان‌ها حفظ شود، تصمیم گرفتیم با یک پیتزافروشی تماس گرفته و شش عدد پیتزا سفارش بدهیم و بعد با کشاندن پیک آنجا به محله‌ای حوالی خانه‌مان، او را تهدید و پیتزاها راسرقت کنیم. طبق نقشه با مشاهده پیک موتوری کتکش زدیم و پیتزاها را دزدیده و از مهمان‌ها پذیرایی کردیم. اما با این اشتباه، گرفتار شدیم.

پرونده متهمان پس از تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه عجیب از یک پیتزا فروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه برای چندمین بار از یك بانك



 

یك شعبه بانك در شهرك صنعتی جی اصفهان برای چندمین بار مورد دستبرد مسلحانه قرار گرفت.

۲ سارق مسلح صبح چهارشنبه با ورود به بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی پس از تهدید كاركنان و مشتریان بانك با سرقت موجودی بانك متواری شدند.


در پی این سرقت موضوع به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ۲ سارق كه مجهز به سلاح كلاشینكف بوده‌اند، پس از ورود به داخل شعبه و ضرب و جرح یكی از مشتریان بانك، ۶ میلیون تومان سرقت كرده و با تهدید یكی از كاركنان خودروی او را نیز به سرقت برده و متواری شده‌اند.


با تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط تلاش برای دستگیری سارقان آغاز و ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته كارمند بانك كشف و ضبط شد.


بانك ملی شعبه شهرك صنعتی جی تاكنون ۲ بار دیگر نیز مورد سرقت واقع شده است و یك بار هم ۲ سارق مسلح قصد سرقت از این محل را داشته‌اند كه پیش از هر اقدامی و در یك قدمی سرقت از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند.