اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیتزاهای سیاست مداران +عکس



هنرمندی با دقت و ظرافت خیره کننده ای چهره های معروف جهان را بر روی پیتزاهای متفاوتی به تصویر کشید.

 پیتزاهای سیاست مداران

 پرودنس استیتی با تهیه پیتزای چهره های معروف جهان توانست برای اولین بار طعم و مزه را به آثار هنری خود وارد کند. این هنرمند 33 ساله بدون هیچ ترفند و حیله ای به شکلی کاملا هنرمندانه موفق به خلق این پیتزاهای استثنایی شد.

او با آزادی عمل و بدون استفاده از ابزارهای ویژه ای  این کار را آغاز کرده به گونه ای که در ابتدا با مداد به طراحی چهره های مشهور بر روی کاغذ پرداخته و سپس این طراحی ها را با پوره سیب زمینی بر روی مایه پیتزا منتقل کرده است.

وی می گوید: "سخت ترین بخش کار پر کردن فضاهای خالی با استفاده از ژامبون گوشت و مرغ است که در نهایت با استفاده از سس گوجه فرنگی اجزای صورت همچون چشم، بینی و دهان نیز طراحی می شود."

موادی که این هنرمند برای تهیه پیتزاهایش استفاده کرده تماما در پیتزاهای رستورانها نیز استفاده می شوند اما ممکن است به دلیل بیش از اندازه بودن یک ماده خاص مانند زیتون پیتزای مورد نظر کمی شورتر از حد معمول شود. به عنوان نمونه در پیتزای کیت میدلتون برای به تصویر کشیدن موهایش ازبیش از 100 زیتون استفاده شد.

  پیتزاهای سیاست مداران

  پیتزاهای سیاست مداران

  پیتزاهای سیاست مداران

  پیتزاهای سیاست مداران

 منبع:زندگی نیوز


ویدیو مرتبط :
جوک انگلیسی / سیاست سیاست مداران آمریکاییی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاست مداران مضحک / عکس


سیاست مداران مضحک