اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام ولایتی به مناسبت عید فطر


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمنان رشد افراط‌گرایی و جریان‌های تکفیری را برای ضربه زدن به اسلام برنامه ریزی کرده‌اند گفت: به تعبیر رهبری خواب آنان در منطقه تعبیر نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: علی‌اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در پیامی عید سعید فطر را به معظم رهبری و ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک و عزیز رمضان ، ماه پرعظمت و پربرکت در فضایی انباشته از رحمت و عنایت الهی با تجلی عیدی بزرگ سپری گردید و مردم شریف ایران در کنار مسلمانان جهان، آزمون یک ماه بندگی و اخلاص و توبه و استغاثه در کنار تمرین استقامت و پایداری که در روز قدس نمایان گردیده بود را پشت سر گذاردند تا گام های بلندتری را برای ساخت آینده ای متعالی، بهتر و زیباتر در جهان اسلام و ادامه مسیر رشد معنوی و توفیقات روزافزون و پیروزی در جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارند.

این ماه بزرگ و با عظمت و در فضایی نورانی و مملو  از رحمت به برکت دل ها و جان های نورانی امت اسلامی که به خدا نزدیک‌تر شده اند ، عید خود را در  یکی از عظیم ترین مناسبت های اسلامی جشن می گیرند و شکرانه توفیق و فرصت عبادت را به جای می آورند و در مسیر تعالی و رشد هر چه بیشتر معنوی و روحی خود تلاش می نمایند.

البته در سوی دیگری از پیکره جهان اسلام شاهد هستیم که در این ایام رحمت و مهربانی، ظلم و ستم بدخواهان و توطئه دشمنان با کمک و حمایت کشورهای مرتجع منطقه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، لیبی، پاکستان و ... ادامه داشته و برای رشد افراط گرایی و جریان های تکفیری برای ضربه زدن به آموزه های اسلامی و معرفی چهره ای خشن و غیر روحانی از اسلام برنامه ریزی کرده اند. هر چند که  به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواب آنان در منطقه و جهان اسلام تعبیر نخواهد شد و در این عید بزرگ از درگاه ایزد متعال درخواست می نماییم تا توفیق و پیروزی و رفع ظلم و بی عدالتی برای همه امت اسلامی تحقق یابد و ایران اسلامی نیز با رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسیر رشد و تعالی خود را بیش از پیش و با سرعت بیشتری ادامه دهد. انشاء الله

این عید بزرگ و تجلی نورانیت و معنویت را به محضر حضرت حجت ابن الحسن عسگری (عج)، مقام معظم رهبری، همه مسلمانان و ملت شریف و روزه دار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و سعادت و سربلندی آرزومندم.


ویدیو مرتبط :
پیام هیلاری کلینتون به مناسبت عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام اوباما و کامرون به مناسبت عید فطر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

باراک اوباما و دیوید کامرون عید فطر را به مسلمانان جهان از جمله مسلمانان آمریکا تبریک گفتند.

به نوشته روزنامه هافینگتون پست، باراک اوباما در پیام خود با اشاره به تصمیم نیویورک در افزودن عید فطر به تعطیلات رسمی مدارس ابراز امیدواری کرد تمام مدارس این کشور روز عید فطر تعطیل باشند.

وی افزود: امیوارم این تعطیلات در آمریکا به رسمیت شناخته شود چراکه این امر نشانی از نقش مسلمانان در امور سیاسی و اجتماعی آمریکا خواهد بود.

اوباما در پیام خود آورده است: من و میشل گرمترین آرزوی خود را برای مسلمانان آمریکا و سراسر جهان که عید فطر را جشن می‌گیرند داریم.

رئیس جمهوری امریکا با استقبال از ابتکار شهر نیویورک مبنی بر گنجاندن دو عید اسلامی (عید فطر و عید قربان) به روزهای تعطیلی دانش‌آموزان این شهر، این اقدام را پذیرش گوناگونی مذاهب و نشانه‌ای از غنای ملی دانست.

قرار است از سال آینده تحصیلی، مدارس شهر نیویورک روزهای عید فطر و قربان تعطیل باشد.

رییس جمهور آمریکا در ادامه آورده است: در حالی که مسلمانان آمریکا عید فطر را جشن می‌گیرند، این تعطیلات به همه آمریکایی‌ها اهمیت احترام به ایمان و عقیده دیگران را یادآور می‌کند. من و میشل امیدواریم امروز برای همه مسلمانان روز شادی باشد چه در اینجا در خاک آمریکا چه در سراسر جهان. از سوی خانواده‌ام عید بر مسلمانان مبارک.

در پیام دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس نیز آمده است: ما در ماه رمضان شاهد مهمترین ارزش‌های مسلماان از جمله دادن زکوة به نیازمندان و برگزاری سفره‌های افطار بودیم.

وی عیدی مبارک را برای تمام مسلمانان آرزو کرد. 

 

اخبار بین الملل - ایسنا