اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام نور اظهارات نادران را تکذیب کرد


دانشگاه پیام نور در این تکذیبیه از نادران خواست در صورتی که مدارک مستدل جهت اثبات موضوع مورد اشاره دارد به مسئولان این دانشگاه ارائه دهد. در غیر این صورت موضوع در محاکم ذی ربط پی گیری و اعاده حیثیت خواهد شد.

ایرنا: دانشگاه پیام نور اظهارات الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس را در خصوص این دانشگاه تکذیب کرد.

در تکذیبیه این دانشگاه آمده است: دانشگاه پیام نور اظهارات نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در جلسه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی بر اینکه « 13 نفر از اخراجی ها را که دارای مفاسد اخلاقی بوده اند به دانشگاه پیام نور برگردانده شده است» را تکذیب می کند.

در این تکذیبیه آمده است: این دانشگاه همواره در راستای موازین شرع مقدس، اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و اخلاق مداری گام برداشته و انتساب چنین مواردی به این دانشگاه بدون ارائه مدارک مستدل و مستحکم ، در جلسه مزبور را کذب و توهین به این دانشگاه می داند. همانطور که در متون دینی ما آمده است که ˈاز آنچه نسبت به آن علم نداری، پیروی مکن، به درستی که گوش و چشم و قلب انسان مورد سوال قرار می گیردˈ،

این دانشگاه افزود: نادران در جلسه یاد شده خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع خلاف واقعی را نسبت به دانشگاه پیام نور مطرح کرده که توهین بزرگی به خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور محسوب می شود.

دانشگاه پیام نور در این تکذیبیه از نادران خواست در صورتی که مدارک مستدل جهت اثبات موضوع مورد اشاره دارد به مسئولان این دانشگاه ارائه دهد. در غیر این صورت موضوع در محاکم ذی ربط پی گیری و اعاده حیثیت خواهد شد.

در پایان این تکذیبیه خطاب به نادران آمده است: مطمئن باشید دانشگاهیان پیام نور از این توهین بزرگ که متوجه تک تک افراد آن شده است، چشم پوشی نخواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تکذیب هاله نور احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره اینترنتی شدن آزمون‌های دانشگاه پیام نور



اخبار ,اخبار دانشگاه ,اینترنتی شدن آزمون‌های دانشگاه پیام نور

 

اخبار دانشگاه - آزمون‌های دانشگاه پیام نور اینترنتی می‌شوند

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از برگزاری آزمون های این دانشگاه به شکل آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه در آینده نزدیک خبرداد.

دکتر کریمی در گفت و گو با ایسنا دراین باره گفت:‌ یکی از ویژگی ها و شعارهای دانشگاه پیام نور آموزش برای همه،‌در همه جا و در همه وقت است و برای رسیدن به این هدف که بخش زیادی از آن محقق شده تصمیم گرفتیم تا امکان برگزاری آزمون های آنلاین این دانشگاه فراهم شود.

وی با بیان اینکه در این شیوه دانشجو بدون حضور در مراکز دانشگاهی در منزل ،محل کار و هر جای دیگری که به اینترنت متصل است در آزمون شرکت می‌کند گفت: در حال حاضر بنا داریم تا اجرای آزمایشی این آزمون را در استان تهران یایکی از مراکز این استان انجام دهیم و پس از جمع آوری بازخوردها و رفع نواقص، آن را به تمامی مراکز پیام نور تعمیم دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره احتمال تقلب در این آزمون و راه های پیشگیری از آن نیز گفت: در این خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شده و بررسی هایی نیز در حال انجام است و امیدواریم مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

کریمی درباره شیوه آموزش الکترونیک که از امسال جایگزین شیوه آموزش محور در دانشگاه پیام نور شده است گفت: اجرای آزمایشی این شیوه در استان تهران آغاز شده و امیدواریم در دیگر استان ها نیز اجرایی شود.

وی در توضیح بیشتر در باره این شیوه اظهار کرد: شیوه الکترونیکی همان شیوه آموزش مجازی است و نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه نیست و این امکان را برای دانشجویان و اساتید فراهم می کند که به شکل آنلاین با یکدیگر درارتباط باشند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در این دوره از آزمون ارشد فراگیر دانشگاه که روز جمعه برگزار می‌شود، حدود 20 درصد از پذیرفته شدگان یعنی معادل 2000 نفر در این شیوه پذیرفته خواهند شد. 

اخبار دانشگاه - ایسنا