اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام «ملاله» به جهان درباره فاجعه نیجریه


ملاله یوسف زی، دختر 16 ساله پاکستانی و فعال در زمینه تحصیل دختران، که از ناحیه سر هدف گلوله طالبان قرار گرفته و زنده ماند، خطاب به مردم دنیا می گوید:«وقتی خبر ربوده شدن دخترای نیجریه ای رو شنیدم، احساس کردم که خواهرهام در زندان هستن و فکر می کنم ما نباید ساکت بمونیم.

 
 
 

صبح بخیر : ملاله یوسف زی، دختر 16 ساله پاکستانی و فعال در زمینه تحصیل دختران، که از ناحیه سر هدف گلوله طالبان قرار گرفته و زنده ماند، خطاب به مردم دنیا می گوید:«وقتی خبر ربوده شدن دخترای نیجریه ای رو شنیدم، احساس کردم که خواهرهام در زندان هستن و فکر می کنم ما نباید ساکت بمونیم.

به گزارش صبح بخیر به نقل از تلگراف؛ حس من اینه که اگه ساکت بمونیم این اشاعه پیدا می کنه و بیشتر و بیشتر و بیشتر اتفاق می افته. اگه می خواهید به این قضیه پایان بدید باید حرف بزنید.

 و من خیلی ناراحتم از اینکه آدم های زیادی مردن و این دخترا هنوز تو همچین وضعیت سختی قرار دارن. بنابراین فکر می کنم باید قدمی برداریم و باید فکر کنیم به اینکه چطور می تونیم این مسئله رو حل کنیم.»


ویدیو مرتبط :
مستند پیام اضطراری - به سوی فاجعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام نوروزی لاریجانی به روسای مجالس جهان



 

 

پیام نوروزی لاریجانی

 

رییس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی به روسای مجالس كشورهای جهان، فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه دلبستگان به تمدن، فرهنگ، ادب و اخلاق انسانی تبریك گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دكتر "علی لاریجانی" كه برای كلیه روسای مجالس كشورهای جهان به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریكا ارسال گردیده بدین شرح است:

خرسندم فرا رسیدن نوروز باستانی، بازگوكننده سربلندی و فرازپویی نخستین تمدن‌های بشری در هزاره‌های پیشین را، كه بدرستی از سوی سازمان ملل روز اعتدال بهاری نامگذاری گردیده، و سازمان یونسكو آن را از مصادیق میراث فرهنگی و معنوی دانسته، به جنابعالی و همه‌ی دلبستگان به تمدن و فرهنگ و ادب و اخلاق انسانی صمیمانه شادباش گویم.

نوروز سرآغاز رویش و بالندگی طبیعت، شكوه و جلوگاه زندگانی را در قامت بلند انسانیت نوید می‌دهد، كه امید است با تحول قلب‌ها و رویش معنویت در انسان‌ها همراه باشد و سالی با حاكمیت آزادگی و عدالت را بر تمامی انسان‌های خسته از ظلم و ستم استعمارگران كهنه و نو، شاهد باشیم.

الحمدالله با تلاش جنابعالی و دیگر تحول‌خواهان قطعنامه «روز بین‌المللی نوروز» اخیرا توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد تصویب گردید.

عیدی خجسته، روزگاری خوش فرجام و سرشار از معنویت و نیك‌رفتاری و تندرستی ارزانی وجودتان باد.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران