اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام فیسبوکی اولیویرا به هواداران تراکتور


تونی اولیویرا در صفحه شخصی فیس‌بوک خود پیامی خطاب به هواداران تراکتورسازی نوشت.

خبرآنلاین: تونی اولیویرا در صفحه شخصی فیس‌بوک خود پیامی خطاب به هواداران تراکتورسازی نوشت.

 
تونی اولیویرا سرمربی جدید تراکتورسازی  در صفحه شخصی فیس‌بوک خود پیامی خطاب به هواداران تراکتورسازی نوشت. این مربی پرتغالی که از محبوبیت خاصی نزد فوتبالدوستان تبریزی برخوردار است، از هواداران تراکتور درخواست کرد که در بازی بعدی برای حمایت از تیم محبوشان ورزشگاه را پر کنند: «من آمده ام تا دوباره در کنار هواداران باشم. امیدوارم در بازی بعدی ورزشگاه را پر کنید.»


ویدیو مرتبط :
تشویق تونی اولیویرا توسط هواداران تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولیویرا: هواداران قلب تپنده تراکتور هستند


سرمربی و کاپیتان تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌شان و نسف قارشی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خبرگزاری ایسنا: تونی اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از بازی با نسف قارشی ازبکستان درباره نخستین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکلات زیاد برای تیم‌ها در بازی های آسیایی وجود دارد و شرایط برای تمام تیم ها سخت است. ما هم در گروه بسیار سختی حضور داریم و این کار را برای هر تیمی سخت می کند ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم به عنوان نماینده ایران در این مسابقات عملکرد خوب داشته باشیم. از این رو هیچ کوتاهی نمی کنیم.

وی در باره شناختش از شرایط نسف قارشی اظهار کرد: می دانم نسف 6 بازیکن خود را از سال پیش همراهش دارد و سرمربی آنها نیز تغییر نکرده است. از سویی دیگر فوتبال نیز در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد.

او ادامه داد: فردا کار بسیار سختی در ازبکستان داریم؛ چرا که شرایط زمین و شرایط آب و هوایی وضعیت بسیار سختی را برای دو تیم فراهم کرده است ولی ما آماده بازی سخت هستیم.

تونی در خصوص وضعیت تیم های مدعی در لیگ قهرمانان گفت: تیم های شرق آسیا سرمایه گزاری بسیار زیادی دارند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی را دارند و همیشه مدعی قهرمانی هستند ولی تیم هایی چون تراکتور و نسف که بیشتر روی بازیکنان داخلی پایه گذاری شده اند از آیتمی به اسم انگیزه برخوردارند که شرایط مناسبی را برایشان فراهم می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور بازیکنان پرتغالی در تیم تراکتورسازی وجود دارند یا نه گفت: خوشبختانه همه فوتبال پرتغال را می شناسند ، بازیکنان بسیار خوبی در پرتغال حضور دارند و اگر باشگاه بخواهد امکان حضور این بازیکنان در تراکتورسازی نیز وجود دارد.

تونی در خصوص حمایت هواداران از تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور همچون تیم های چون رئال مادرید بدون هواداران خود صفر است چون هواداران قلب تیم هستند. من هم هواداران را از صمیم قلب دوست دارم و از علاقه آنها به تیم تراکتورسازی آگاهم. درست است شرایط سختی در بازی های آسیایی وجود دارد ولی قبل از بازی برنده و بازنده دیدار مشخص نیست. باید بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی نیز در خصوص حضور تونی اولیویرا در تیم و شناخت بازیکنان از تیم نسف گفت: تونی دو سال کنار تیم تراکتورسازی بوده و از شرایط آشنایی کافی دارد. تونی در شرایط سخت کنار تیم بوده است و تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می کند. ما شناخت زیادی از این تیم نداریم ولی چند بازی این تیم را دیده ایم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و ان‌شاءالله با برد در این بازی دست پر به تبریز بر می گردیم.