اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام عارف درپی درگذشت مادر احمدی نژاد


محمدرضا عارف در پی درگذشت خانم فاطمه قادری مادر محمود احمدی نژاد، با صدور پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا: محمدرضا عارف در پی درگذشت خانم فاطمه قادری مادر محمود احمدی نژاد، با صدور پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.

 رییس بنیاد امید ایرانیان در این پیام تسلیت خطاب به احمدی نژاد گفت: خبر درگذشت مادر گرامی تان حاجیه خانم سیده فاطمه قادری موجب تالم و تاثر شد.

عارف افزود: از درگاه پروردگار متعال می خواهم روان پاک مادر بزرگوارتان را غریق دریای رحمت خود فرماید و به بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی عنایت کند.

وی اظهار داشت: این ماتم را به جنابعالی و همه بستگان محترم تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان گرامی شکیبایی و پاداش نیکو و تندرستی و برای جنابعالی طول عمر با عزت مسالت می کنم.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت رهبر درپی درگذشت داماد امام خمینیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام احمدی‌ نژاد درپی درگذشت استاد لطفی


محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور طی پیامی به مناسبت درگذشت محمدرضا لطفی هنرمند شاخص عرصه موسیقی از او به عنوان هنرمندی یاد کرد که روحی حق‌طلب، بلند و آزاده داشت.

خبرگزاری مهر: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور طی پیامی به مناسبت درگذشت محمدرضا لطفی هنرمند شاخص عرصه موسیقی از او به عنوان هنرمندی یاد کرد که روحی حق‌طلب، بلند و آزاده داشت.

در پیام محمود احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت محمدرضا لطفی چنین آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله‌واناالیه‌راجعون

خبر درگذشت استاد محمدرضا لطفی پس از یک دوره نقاهت کوتاه و البته سخت موجب تاثر فراوان شد. او هنرمند متعهد و استاد مسلم موسیقی بود که روحی حق طلب و بلند و آزاده داشت، او با شناخت نظام سلطه و ساز و کار آن و با دریافت عمیق مسئولیت‌های سنگین آزادی ‌خواهان و عدالت‌طلبان در عصر حاضر، روح پربار خود را در راه اعتلای هنر انسان‌ساز و آگاهی بخش صرف نمود و متاسفانه در گمنامی به دیار باقی رحلت کرد.

تواضع ستودنی و ترنم گرم نواهای او در سرودهای انقلابی و تجلیل از آزادگی و عزت انسان و عظمت و بزرگی ایران زمین برای همیشه در خاطره ملت بزرگ ایران خواهد ماند و اندیشه والای او در هنر آرمانی خط راهنمای جوانان بالنده این سرزمین خواهد بود.

این جانب ضمن عرض تسلیت فقدان این هنرمند برجسته به جامعه هنری کشور و خانواده محترم ایشان از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای هنرمندان کشور عشق و شورآفرینی بیشتر مسئلت دارم.