اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام صدا و سیما درپی فوت مهران دوستی


در پی درگذشت مهران دوستی - گوینده پیشکسوت رادیو و هنرمند توانای عرصه گویندگی - روابط عمومی سازمان صداوسیما این ضایعه را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: مهران دوستی، گوینده پیشکسوت و اسطوره‌ای سال‌های دفاع مقدس رادیو که صدای نافذش در جبهه‌ها طنین‌انداز می‌شد، به علت عارضه تنفسی درگذشت.

روابط عمومی رسانه ملی در پیامی درگذشت این همکار هنرمند و پیش‌کسوت عرصه رادیو را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"مهران دوستی در دوره‌ای درخشان از خدمتش به مردم از سال‌های دفاع مقدس گرفته تا روزهای اخیر با صدای گرمش آرامش‌بخش خانه‌های شنوندگان بود. او از این موهبت خدادادی بهره برد و هر روز مخاطبانش را با همین صدا به دوستی، مهربانی و نشاط دعوت کرد. خاموش شدن این صدا در پرطرفدارترین رسانه شنیداری کشور ضایعه‎ای است که جبران نخواهد شد. روابط عمومی صدا و سیما درگذشت این همکار پرتلاش و خونگرم را به خانواده او، همکارانش و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید."

مهران دوستی متولد سوم بهمن 1335 بود و در روستای بلده از توابع نور زاده شد.

او دانش‌آموخته رشته مکانیک و مهندسی تصفیه آب بود. در دوران هشت سال دفاع مقدس از گویندگان رادیو جبهه بود و در سالیان اخیر به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده رادیو، گویندگی برنامه‌های متعددی را بر عهده داشت.

دوستی در چند سال اخیر به عنوان گوینده‌ برتر رادیو و نماینده‌ ایران در ABU (اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا - اقیانوسیه) انتخاب شده بود.


ویدیو مرتبط :
اجرای پیام بالاخانی خواننده صدا و سیما در کانال یک سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام صدا و سیما درپی فوت انوشیروان ارجمند


در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

«مرحوم انوشیروان ارجمند که از پیشکسوتان تلویزیون، سینما و تئاتر بود با ایفای نقش‌های ماندگار و به یاد ماندنی در آثاری چون مختارنامه، سریال امام (ع)، عیاران، روزی روزگاری و بسیاری آثار دیگر نام نیک و هنری خود را ماندگارتر کرد».

روابط عمومی رسانه ملی ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب را به جامعه هنری کشور تسلیت گفته و برای خانواده ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می کند.