اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام روحانی به سران کشورهای اسلامی



اخبار,اخبار سیاسی ,حسن روحانی

 

اخبار سیاسی - پیام روحانی به سران کشورهای اسلامی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید قربان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فرا رسیدن عید سعید قربان، زیباترین جلوه ایثار و عبودیت را به جنابعالی، دولت و ملت‌های مسلمان تبریک می‌گویم.

امیدوارم به میمنت این عید بزرگ و با الهام از پیام وحدت اسلامی در تجلیگاه حج، بیش از گذشته شاهد تحکیم وحدت و دوستی و ارتقاء صلح و امنیت میان ملت‌های مسلمان و رفاه و آرامش برای همگان باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت جنابعالی، بهروزی و سرافرازی دولت و ملت‌های مسلمان را مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران 

اخبار سیاسی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
عکس یادگاری حسن روحانی با سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام‌ روحانی به سران کشورهای اسلامی



اخبار,اخبار سیاسی, حسن روحانی

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، را به آنان تبریک گفت

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، را به آنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد بیش از گذشته شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و برادری در میان ملل اسلامی و برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای اسلامی، فرا رسیدن میلاد پیامبر رحمت و محبت، حضرت محمد مصطفی (ص) را به آنان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در آستانه این میلاد فرخنده و مبارک، با تاسی به قرآن کریم و سنت حسنه آن بزرگوار، بیش از گذشته شاهد تحکیم پیوندهای وحدت و برادری در میان ملل اسلامی و برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان باشیم.

روحانی در این پیام تصریح کرده است: اکنون بیش از هر زمان دیگر ضروری است تا کشورهای اسلامی با همکاری و تلاش مضاعف و با ارائه چهره واقعی اسلام رحمانی که رافت، عطوفت و رعایت حقوق همگان از اساسی ترین اصول آن است؛ تفسیر و تصویر نادرستی از دین مبین اسلام که خشونت و افراط گرایی از نتایج آن بوده و اسلام ستیزی و اسلام هراسی را بیش از گذشته به همراه آورده است، از سیمای نورانی اسلام بزدایند.

رئیس‌جمهوری افزوده است: در این راستا مشارکت جمعی ملل مسلمان در مبارزه علیه خشونت و افراط گری، ضرورتی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

روحانی در بخش پایانی این پیام نیز از خداوند متعادل بهروزی و سرافرازی مسلمانان جهان را مسالت کرده است.

 

اخبار سیاسی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری