اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام روحانی برای فوت همسر آیت‌الله خاتمی


رییس جمهور در پیامی درگذشت همسر ایت الله خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه فقید شهر های یزد و اردکان را تسلیت گفت و برای آن مرحومه علو درجات را از خداوند متعال مسألت کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری: رییس جمهور در پیامی درگذشت همسر ایت الله خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه فقید شهر های یزد و اردکان را تسلیت گفت و برای آن مرحومه علو درجات را از خداوند متعال مسألت کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی "دامت توفیقاته"

درگذشت والده بزرگوارتان، مرحومه سکینه ضیایی موجب تألم و تأثر عمیق گردید. آن بانوی فاضله در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس در كنار فداكاری‌های مرحوم آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی حضوری تأثیرگذار داشت.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به جنابعالی، خاندان محترم و مردم شریف دارالمؤمنین یزد؛ علو درجات آن مرحومه و سلامتی و توفیق روزافزون شما و سایر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران


ویدیو مرتبط :
آیت الله روحانی:فاطمیه در محضر آیت الله سید محمد صادق روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبری درپی فوت همسر آیت الله خاتمی


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خانم سکینه ضیائی همسر مرحوم آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری:  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خانم سکینه ضیائی همسر مرحوم آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع یافتم که بانوی با فضیلت مرحومه بانو سکینه‌ ضیائی همسر مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سیّد روح الله خاتمی رحمة‌الله علیهما پس از مدتی بیماری و تحمل مصائب و مشکلات جسمی و روحی، دار فانی را وداع گفته‌اند.

اینجانب ضمن تسلیت به ارادتمندان آیت‌الله خاتمی و عموم مردم اردکان و بویژه خانواده‌های عزادار از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم.