اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت شاعر بزرگ


حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای محمد قهرمان شاعر بزرگ خراسان و از چهره‌های ماندگار و برجسته‌ی شعر و ادب فارسی را تسلیت گفتند.

تابناک:  حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای محمد قهرمان شاعر بزرگ خراسان و از چهره‌های ماندگار و برجسته‌ی شعر و ادب فارسی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

با دریغ و افسوس، خبر درگذشت شاعر بزرگ خراسان آقای محمّد قهرمان را دریافت کردم. خاموش شدن این چشمه‌ی فیاض شعر فاخر و غزل پر نکته و آراسته، هر آشنای شعر و ادب معاصر را دچار تأسف و اندوه میسازد و آشنایان شعر ممتاز او و خود آن شخصیت متین و با وفا و آن ذهن مواج و ژرف‌بین و مضمون‌یاب را بسی بیشتر.

قهرمان بیشک یکی از چهره‌های ماندگار و برجسته‌ی شعر و ادب فارسی، و غزل او یادآور شاعران بزرگ سبک هندی است. اینجانب درگذشت این دوست دیرین و با صفا را به جامعه‌ی ادبی کشور و به ادیبان و شاعران خراسانی و به ویژه به همسر گرامی و فرزندان ایشان تسلیت میگویم و آمرزش الهی را برای وی مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای

30 / اردیبهشت / 1392

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر شهدای غواص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبر انقلاب در پی وقوع زلزله در بوشهر


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت كردند.

خبرگزاری مهر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت كردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاسف و اندوه خبر زلزله در استان بوشهر و تلفات و خسارتهای انسانی آن را دریافت کردم.

با دعا و درخواست رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و شفای آسیب دیدگان و صبر و اجر برای بازماندگان، از نماینده ی محترم ولی فقیه و مسئولان محترم در استان و نیز مسئولان ذیربط در مرکز و غیره میخواهم که همه ی کوشش خود را برای نجات آسیب دیدگان و پشتیبانی خسارت یافتگان بکار برند و امیدوارم مردم عزیز از همه جای کشور نیز مانند همیشه نقش درخشان خود را در کاستن از رنج مصیبت دیدگان ایفا کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه ای
20/فروردین ماه/1392